Bouwjaar | 13-05-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.711 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-351-JR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 10.494,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-05-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.711 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-351-JR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Den Boog Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Barwoutswaarder 11 |
Postcode | 3449 HE |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 724347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandenboogautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/60 R17
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 441 x 182 x 166 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Deze Hyundai ix35 komt uit 2014, werd geleverd van 01-09-2013 tot 31-12-2015 en kostte toen € 30.474,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2020 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 99 kW (135 PK) en een cilinderinhoud van 1591 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 178 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,8 liter per 100 km en hij weegt 1280 kg. De APK is geldig tot 19-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
-
-
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Hyundai Ix35. De aandrijving van deze Hyundai wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De verwarmbare achterbank is een traktatie voor iedereen die achterin plaatsneemt. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.
U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audiosysteem kunt u bedienen vanaf het stuur. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Hyundai Ix35 voorzien van parkeersensoren! Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Hyundai met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! De uitrusting van deze Hyundai is met automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, toerenteller en bagage afdekhoes behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Hyundai Ix35 samen. Hill hold control voorkomt dat de auto achteruit rolt op een helling. Het systeem werkt als een automatische handrem die in- en uitschakelt als u dat wenst. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt.
Wilt u met deze Hyundai
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai ix35 FCEV | De toekomst begint vandaag
Wat zal de toekomst brengen? Dat benzine en diesel hun langste tijd gehad hebben, staat wel vast. Maar dan? Elektrische auto's rijden geweldig, maar zolang de actieradius beperkt blijft, zal die techniek nooit doorbreken. De "brandstofcel" zou uitkomst bieden, maar vanwege de vele risico's beperken de meeste merken zich al vele jaren tot experimenteren. Hyundai zet nu een eerste stap en introduceert de "ix35 FCEV": de auto van de toekomst, vandaag.
Hyundai wil het kip-ei probleem doorbreken door nu al een waterstof-auto aan te bieden. De ix35 FCEV rijdt redelijk en is met de juiste subsidies voordelig aan te schaffen. Een goede eerste stap.
Plus
- een echte stap vooruit voor de autowereld!
- stil, snel en comfortabel
Min
- voelt lomp en zwaar
- uiterst kostbaar
- bagageruimte kleiner dan bij gewone ix35
Conclusie
Rijden op waterstof biedt grote voordelen boven de bestaande technieken. Ten opzichte van benzine en diesel is waterstof veel schoner. Ten opzichte van puur elektrische auto's is de actieradius veel groter, terwijl het tanken goedkoper is en niet langer duurt dan bij een conventionele auto. De prestaties van de FCEV zijn ongeveer gelijk aan die van een gewone ix35, het weggedrag is iets minder.
Rijden op waterstof kent ook nadelen. Zo zullen overal waterstoftankstations moeten worden geopend. Daarbij vraagt een waterstoftank veel ruimte, waardoor deze techniek vooralsnog alleen geschikt is voor grotere auto's.
Wordt waterstof de brandstof van de toekomst? De meeste autofabrikanten kiezen het zekere voor en onzekere en antwoorden nee. Hyundai toont initiatief en biedt nu al een brandstofcel auto aan. Tegelijkertijd is het eerste publieke waterstoftankstation in Nederland geopend en daarom kan het jarenlange nee nu eindelijk in een ja veranderen.