Bouwjaar | 14-02-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.582 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-RD-PF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
€ 1.949,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-02-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.582 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-RD-PF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Amersfoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg-Noord 122-124 |
Postcode | 3812 PN |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 7601660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumamersfoort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/60 R13
Acceleratie (0-100): 15,8 s
Topsnelheid: 146 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 357 x 153 x 159 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 859 kg
Laadvermogen: 477 kg
GVW: 1.336 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
DISTRIBUTIERIEM VERVANGEN BIJ 92.000 KM!!!
= Bedrijfsinformatie =
-MOBIEL 06-25191988
Al onze auto`s worden afgeleverd met een nieuwe APK-keuring en op verzoek eventueel een grote beurt. Alleen de kosten voor de onderdelen worden doorberekend naar de klant.
- APK bij aflevering
- NAP Certificaat.
- Geen afleverings kosten.
- Inruil mogelijk.
- Financiering mogelijk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Atos | Van A tot Z
De naam "Atos" is ontstaan uit een woordspeling. In de Engelstalige landen was de eerste Atos bekend als "Atoz" ofwel "A to Z" ("van A tot Z"). De naam werd overal uitgesproken als "Atos" en omdat de woordgrap vrijwel alle kopers ontging, raakte Hyundai's kleine MPV bekend als "Atos". De recente facelift is echter een goede reden de auto alsnog van A tot Z te testen.
De Hyundai Atos is een auto van uitersten. De auto is te klein voor Europeanen en de concurrentie biedt op alle vlakken een volwassener product. Voor 2003 zijn het uiterlijk en de uitrusting verbeterd
Plus
- Vlotte en zuinige motor
- Zeer scherpe prijs
- Eenvoudige instap
Min
- Ruimte valt tegen
- Matige afwerking
- Facelift maakt nog geen nieuwe auto
Conclusie
Een week lang rijden met de Hyundai Atos laat een verdeeld gevoel achter. De gefacelifte Atos scoort of zeer goed, of stelt echt teleur. Vooral voor lange bestuurders is de auto simpelweg te klein en dat beïnvloedt de gehele beleving. Bovendien zijn de andere mini MPV's op vrijwel alle punten volwassener: van afwerking via binnenruimte tot rijeigenschappen.
De facelift maakt de uit 2003 stammende Atos niet tot een nieuwe auto, maar heeft vooral het uiterlijk en de uitrusting goed gedaan. Daarbij is de nieuwe motor vlot en zeer zuinig. Het sterkste punt van de Atos is daarom het sterkste punt van iedere Hyundai: een zeer scherpe prijs.