Bouwjaar | 12-07-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.123 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-524-LB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 21.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-07-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.123 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-524-LB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Verlaan |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leidsestraatweg 32- 34 |
Postcode | 3481 EX |
Plaats | Harmelen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 444242 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageverlaan.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2015 - okt. 2018
Technische informatie
Koppel: 155 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 177 x 161 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.220 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
De krachtige lijnen van deze SUV springen direct in het oog. Dit is een dealeronderhouden Honda HR-V uit 2017 die 74123 kilometer heeft gelopen. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Zicht, licht en toch dicht! Een geweldige rijervaring met het glazen panoramadak. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.
Hoeveel ruimte heeft u nog bij het inparkeren? De achteruitrijcamera brengt helder in beeld wat zich achter de auto bevindt en geeft een geluidssignaal. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Achter het stuur van deze Honda bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. Ook is de Honda uitgerust met: navigatiesysteem, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
In de Honda HR-V heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboard te projecteren. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. De sensor van het forward collision warning-systeem registreert permanent de afstand tot voorliggers en grijpt in als een botsing dreigt. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functi
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda HR-V | Zo slim als nodig, zo eenvoudig als mogelijk
De Honda HR-V is een gemiddeld grote SUV die dankzij doordachte ergonomie en hybride-aandrijving net even slimmer is dan de gemiddelde gezinsauto. Geen revolutie, wel moeiteloze vooruitgang.
Plus
- slimme Magic Seats
- vlot, comfortabel en zuinig
- prima weggedrag
Min
- motor onrustig na koude start
- toont nauwelijks innovatie
- geen ruimte voor voet onder voorstoel
Conclusie
Is de Honda HR-V slimmer dan een doorsnee SUV? Het antwoord op die vraag is een voorzichtig "ja". Weliswaar weet Honda de HR-V op ieder punt een eigen karakter te geven. Tegelijkertijd is duidelijk dat Honda nooit het achterste van de tong laat zien, want het merk heeft in het verleden laten zien tot veel meer in staat te zijn.
Wat Honda heeft gedaan is bestaande techniek doorontwikkelen in een eigen richting. Zo heeft het merk al 20 jaar (!) ervaring met hybrideaandrijving. Die techniek is verder verfijnd en wordt nu bovendien standaard toegepast, terwijl het voorheen een optie was op het topmodel of helemaal niet leverbaar was. Dankzij de "Magic Seats" weet de HR-V vrachtjes te vervoeren die voor andere SUV's onmogelijk zijn, maar ook dit concept biedt Honda al jaren in ongewijzigde vorm aan. De uitrusting is modern en compleet, zodat de HR-V lange tijd mee kan zonder aanpassingen.
Kortom: de Honda HR-V is absoluut geen baanbrekende auto waarmee Honda de markt zal veroveren of de wereld kan veranderen. Honda heeft simpelweg gedaan wat nodig is om te concurreren: de HR-V is zo slim als nodig en zo eenvoudig als mogelijk.