Bouwjaar | 13-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 80.281 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SJ-621-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 19.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 80.281 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SJ-621-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kwinkelenberg Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sterrebaan 3 |
Postcode | 3542 DJ |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6382224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | KwinkelenbergAutomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2021
Technische informatie
Koppel: 155 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 177 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.220 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,4 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Onderhoudshistorie:
- 17-10-2023 (77.156 km): Onderhoudsbeurt (Honda-Dealer)
- 09-11-2022 (65.867 km): Onderhoudsbeurt (Honda-Dealer)
- 02-11-2021 (49.776 km): Onderhoudsbeurt (Honda-Dealer)
- 25-02-2021 (40.192 km): Onderhoudsbeurt (Honda-Dealer)
- 16-03-2020 (30.579 km): Onderhoudsbeurt (Honda-Dealer)
- 20-03-2019 (13.557 km): Onderhoudsbeurt (Honda-Dealer)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- Optioneel afleverpakket (€ 595 meerprijs):
Met dit afleverpakket wordt de auto geleverd met een afleverbeurt en aanvullende garantie.
Garantie (3 maanden garantie)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Garantie 3 maanden (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- 12 maanden Bovag garantie (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Inruil van elk merk is mogelijk. Origineel Nederlandse Honda HR-V afkomstig van de eerste eigenaar. Naast de hogere instap en comfortabele automaat heeft deze Honda HR-V nog veel meer te bieden.
O.a. voorzien van touch screen navigatie, een automatische airco met digitaal touch screen display, cruise control, stoelverwarming, bluetooth handsfree systeem en zowel een licht als regensensor
De Honda HR-V stapt hoger in en heeft hierdoor veel overzicht in het verkeer. Inparkeren is een fluitje van een cent dankzij parkeersensoren voor en achter met optische weergave. Dit exemplaar is ook nog eens uitgerust met een afneembare trekhaak.
Op het gebied van veiligheid is deze Honda HR-V helemaal van nu. Verkeersbordenherkenning, een automatisch grootlicht assistent, rijstrookbewaking en bots waarschuwingssysteem zijn aanwezig.
De CVT-Automaat schakelt fijnloos en de zuinige 1.5i i-VTEC motor heeft naast ruim voldoende vermogen (131PK) gunstige brandstofverbruik cijfers.
De onderhoudshistorie is b
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda HR-V | Zo slim als nodig, zo eenvoudig als mogelijk
De Honda HR-V is een gemiddeld grote SUV die dankzij doordachte ergonomie en hybride-aandrijving net even slimmer is dan de gemiddelde gezinsauto. Geen revolutie, wel moeiteloze vooruitgang.
Plus
- slimme Magic Seats
- vlot, comfortabel en zuinig
- prima weggedrag
Min
- motor onrustig na koude start
- toont nauwelijks innovatie
- geen ruimte voor voet onder voorstoel
Conclusie
Is de Honda HR-V slimmer dan een doorsnee SUV? Het antwoord op die vraag is een voorzichtig "ja". Weliswaar weet Honda de HR-V op ieder punt een eigen karakter te geven. Tegelijkertijd is duidelijk dat Honda nooit het achterste van de tong laat zien, want het merk heeft in het verleden laten zien tot veel meer in staat te zijn.
Wat Honda heeft gedaan is bestaande techniek doorontwikkelen in een eigen richting. Zo heeft het merk al 20 jaar (!) ervaring met hybrideaandrijving. Die techniek is verder verfijnd en wordt nu bovendien standaard toegepast, terwijl het voorheen een optie was op het topmodel of helemaal niet leverbaar was. Dankzij de "Magic Seats" weet de HR-V vrachtjes te vervoeren die voor andere SUV's onmogelijk zijn, maar ook dit concept biedt Honda al jaren in ongewijzigde vorm aan. De uitrusting is modern en compleet, zodat de HR-V lange tijd mee kan zonder aanpassingen.
Kortom: de Honda HR-V is absoluut geen baanbrekende auto waarmee Honda de markt zal veroveren of de wereld kan veranderen. Honda heeft simpelweg gedaan wat nodig is om te concurreren: de HR-V is zo slim als nodig en zo eenvoudig als mogelijk.