vorige 1 van 122 volgende

Honda CR-V 2.0i-16V LS Trekhaak, Stuurbekrachtiging

€ 2.744,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-04-2000
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 233.972 km
Deuren 5
Kenteken 05-FJ-ZR Verzekeren
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.973 cc
Vermogen 108 kW (147 pk)

Honda CR-V 2.0i-16V LS Trekhaak, Stuurbekrachtiging


€ 2.744,-

Algemeen

Bouwjaar 07-04-2000
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 233.972 km
Deuren 5
Kenteken 05-FJ-ZR Verzekeren
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.973 cc
Vermogen 108 kW (147 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Grootauto-Van Es B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Amersfoortsestraat 15a
Postcode 3769 AD
Plaats Soesterberg
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)346 - 350888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.grootauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 1999 - jan 2002

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 177 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 175 x 171 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.360 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Velours
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 229 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)

Historie
Aantal eigenaren: 9

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Inruil auto mogelijk.

Wij beschikken altijd over meer dan 400 occasions.
Bekijk onze volledige voorraad op www.grootauto.nl.

Autobedrijf De Groot BV
Amersfoortsestraat 15a
3769 AD Soesterberg
Tel. 0346-350888

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda CR-V | Verstand komt met de jaren

Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?

Autotest | Honda CR-V Verstand komt met de jaren

De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.

Plus

  • comfortabel
  • zeer ruim, ook achterin

Min

  • fors verbruik 1.5 liter motor
  • achterklep opent niet hoog genoeg

Conclusie

Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.

Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!

Deel deze advertentie