Bouwjaar | 23-12-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.872 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 95-SVX-4 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 5.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-12-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.872 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 95-SVX-4 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Extop Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Johan de Wittlaan 36B |
Postcode | 3445 AH |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18506257 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Honda Civic 1.3 Hybrid Elegance | Navi | Leder | 3x Scherm
- Kenteken: 95-SVX-4
- Merk: Honda
- Model: Civic
- APK tot: 20-01-2025
- Tellerstand: 237872 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1339 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: LDA2
- Vermogen: 70 kW / 95pk
- Ledig gewicht: 1268 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 455 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Pakket: Navigatie pakket
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Multimedia-voorbereiding
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Lichtmetalen velgen 15"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
Infotainment
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Audioinstallatie met CD-wisselaar
- Multimedia-voorbereiding
Interieur
- Airco (automatisch)
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Nette Honda Civic IMA Hybride accu is vervangen.
Deze Honda heeft opties als Nabi voor plus achter, Parkeersensor, Leder bekleding, Stoelverwarming. Compleet Honda rijdt en schakelt goed.
Inruil is mogelijk
Garantie is mogelijk voor
Ook kunnen we de Honda op naam zetten.
Extop Automotive
Johan de Wittlaan 36B
3445AH Woerden
+31618506257
extop.automotive@gmail.com
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beďnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.