Bouwjaar | 09-01-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 368.640 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 07-HKF-3 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 163 kW (222 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 368.640 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 07-HKF-3 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 163 kW (222 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Spinder |
Contactpersoon | Robert Spinder |
Adres | Rijksstraatweg 47 |
Postcode | 3921 AB |
Plaats | Elst Ut |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30726206 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfspinder.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2006 - jun 2009
Modelcode: CD340
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 188 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.581 kg
Laadvermogen: 839 kg
GVW: 2.420 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 224 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik in de stad: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Leuke Compleet Uitgevoerde Ford S-max 2.5 20V 220Pk! Apk 06-09-2024. Inruil Mogelijk. Autobedrijf Spinder. Rijksstraatweg 47. 3921AB Elst (Rhenen). 0630726206 / 0655117236. www.autobedrijfspinder.nl ALLEEN OP AFSPRAAK VAN MAANDAG TOT EN MET VRIJDAG VAN 08.00 TOT 17.00 UUR! Motorlampje brand (rijd goed) Barst in het glas van het panoramadak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.