Bouwjaar | 28-04-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 349.540 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 58-ZP-VL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
€ 1.150,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 349.540 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 58-ZP-VL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Florijn Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lange meent 5a |
Postcode | 4121 KM |
Plaats | Everdingen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | - bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 25035594 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 215 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.581 kg
Laadvermogen: 839 kg
GVW: 2.420 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Milieu
CO2-uitstoot: 224 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik in de stad: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Deze Ford s max 2.5 -20 V TURBO start goed En stationair draait de motor goed, maar bij gas geven hoor jij een tik in de motor!!! Deze auto moet met een auto ambulance opgehaald worden of een trailer!!!
Engine start good and stationair the engine runs good but with extra gas the engine has a tap in the engine!!! Must with trailer!!! No driving!!!
Deze auto is 7 persoons met vele luxe en comfortabele opties!!
Heeft u een oude diesel bus waar u de milieuzone niet in mag rijden dan kopen wij deze graag van jouw op of ruilen hem in voor handels prijs!!
Onze prijzen zijn scherp geprijsd, omdat wij de kosten laag kunnen houden en een snelle omloopsnelheid hebben.
Bent u geďnteresseerd in deze auto bel dan voor een afspraak.
----------------------------------------------------------------------
Alle inruil mogelijk!
WIJ ZIJN VAAK ONDERWEG, DAAROM ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND VAN MAANDAG T/M ZATERDAG VAN 09:00 TOT 22:00
Wilt u de auto bezichtigen, en een proefrit maken, bel dan met Autobedrijf FLORIJN CARS
We can make Export Documents
Wir können Ausfuhrdokumente machen
Mozemy Dokumenty wywozowe
Autobedrijf FLORIJN CARS
Inkoop en verkoop personenauto's en bestelbussen
TEL: 0625035594
Exportprijs: €1100,-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.