Ford S-MAX 2.0 TDCi Titanium

€ 12.995,-

Bouwjaar 30-06-2015
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 189.716 km
Deuren 5
Kenteken HZ-105-V Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Ford S-MAX 2.0 TDCi Titanium


€ 12.995,-

Algemeen

Bouwjaar 30-06-2015
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 189.716 km
Deuren 5
Kenteken HZ-105-V Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Inzoeven Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Manitobadreef 6C
Postcode 3565 CH
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34789380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.inzoeven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/55 R17
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 192 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.633 kg
Laadvermogen: 907 kg
GVW: 2.540 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Basispakket: Minimaal 3 maanden APK Kosteloos tenaamstelling Schoonmaken

Deze Ford S-Max komt uit 2015, werd geleverd van 01-09-2015 tot 31-03-2017 en kostte toen € 53.865,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2016 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1997 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 196 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,4 liter per 100 km en hij weegt 1633 kg. De APK is geldig tot 30-06-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 536,75 per kwartaal.


Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Ford S-Max is voorzien van verwarmbare voorstoelen. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Verder is de Ford uitgerust met: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare ramen voor.

Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Soms wil je goed geluid kunnen voelen! Het high performance audiosysteem bedient u op uw wenken. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. De elektronische systemen in deze Ford helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. De uitrusting van deze auto is met navigatiesysteem, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

In de Ford S-Max heeft uw veilighei

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie