Bouwjaar | 06-06-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.047 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 43-GFG-2 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 162 kW (221 pk) |
€ 6.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-06-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.047 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 43-GFG-2 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 162 kW (221 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Spaan auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 8 |
Postcode | 3433 PR |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48339198 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.spaanauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze Ford S-Max maakt een voortreffelijke indruk. Hiermee mag je gezien worden in de stad én op de weg! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Zicht, licht en toch dicht! Een geweldige rijervaring met het glazen panoramadak. In deze Ford profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen en elektrisch verstelbare buitenspiegels.
Het audio-installatiesysteem is gekoppeld aan het navigatiesysteem en is bovendien voorzien van bluetooth. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Het luxeniveau in deze Ford is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. De regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. En dan zijn er ook nog parkeersensoren achter die u helpen om veilig en schadevrij in te parkeren. Kleine ritjes, grote reizen - altijd een relaxte aankomst dankzij de cruise control. Ook is de Ford uitgerust met: lederen stuur en versnellingspook, automatisch dimmende spiegels, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals u mag verwachten van deze Ford S-Max is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt.
Bent u nieuwsgierig naar deze Ford S-Max? Laat het ons dan snel weten.
Klaar voor aflevering, wij brengen hiervoor geen kosten in rekening.
Distributie riem vervangen bij 235.000 Km
APK gekeurd t/m 22-02-2025
U bent van harte welkom in onze showroom aan de Ambachtsweg 8, 3433 PR in Nieuwegein. Wij vinden het prettig als u even belt of de auto nog beschikbaar is. Onze prijzen zijn vaste meeneem prijzen. Garantie is in vele gevallen bespreekbaar tegen meerprijs.
Tel 06-48339198
Of Info@spaanauto.nl
WWW.SPAANAUTO.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.