Bouwjaar | 29-10-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 271.702 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 08-HDT-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-10-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 271.702 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 08-HDT-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | YHCars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Constructieweg 10 |
Postcode | 3641 SB |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41425347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.yhcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 215 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 835 kg
GVW: 2.340 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
De Ford S-Max uit 2008 heeft een 2.0 benzine motor en is handgeschakeld met 5 versnellingen. Het is een nette auto, heeft geen schades of deuken. Ook technisch is het een prima auto, hij rijdt en schakelt goed. Verder functioneren ook alle opties en accessoires naar behoren
Optische staat: Goed, gebruikerssporen naar leeftijd
Technische staat: goed, motorlampje brandt
Inruil is mogelijk, neem hiervoor contact op zodat dit besproken kan worden. Een proefrit maken? Maak dan een afspraak, zodat wij de auto voor u klaar kunnen zetten. Bij verdere vragen of interesse kunt u altijd contact opnemen, de contactgegevens staan onderaan de advertentie.
We zijn een RDW erkend bedrijf met een vergunning voor export van auto's/brommers/busjes. Wilt u het geëxporteerde voertuig verrijden? Dan is export met een tijdelijke verzekering voor 14 dagen mogelijk.
Openingstijden:
- maandag 10:00 - 18:00
- Dinsdag 10:00 - 18:00
- Woensdag 10:00 - 18:00
- Donderdag 10:00 - 18:00
- Vrijdag 10:00 - 18:00
- Zaterdag 10:00 - 17:00
- Zondag (bij uitzondering op afspraak)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.