Bouwjaar | 25-08-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 273.771 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 24-PL-KD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 83 kW (113 pk) |
€ 1.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-08-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 273.771 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 24-PL-KD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 83 kW (113 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Doorn Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rietdekkersweg 2 |
Postcode | 3449 JC |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 407076 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.doornauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2003 - 2007
Modelcode: CD132
Technische informatie
Koppel: 165 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 59 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.334 kg
Laadvermogen: 731 kg
GVW: 2.065 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 715 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard:
- Professioneel gereinigd en in showroomconditie
- Een grondige technische inspectie vooraf
- Tenminste 6 maanden APK gekeurd
- 3 maanden basisgarantie
- Met tellerrapport / Nationale Autopas
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
Door inruil verkregen van iemand die met veel plezier en zonder problemen vanaf 2018 van deze Ford heeft genoten.
APK tot 15-02-2025.
Fris interieur en voor z'n leeftijd en km.stand goed rijdend en zonder roest.
De sterke 1.8 motor, i.c.m. de aanwezige trekhaak ,maakt het mogelijk aanhangers tot 1.500kg te trekken.
Wij nemen graag alle tijd voor u en werken daarom op afspraak.
Voorkom teleurstelling en bel even voor u komt.
Tel:0348-407076.van Doorn Auto's B.V.
Getoonde internetprijs is rijklaar inclusief:
- BOVAG 40-punten check voor aflevering.
- Getoonde prijs is rijklaar, zonder bijkomende kosten met garantie.
Uw huidige auto ruilen wij graag in!
van Doorn Auto's B.V. is aangesloten bij BOVAG, RDW en Nationale Autopas.
U vindt ons centraal in Nederland op slechts 30 minuten van Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mondeo Hybrid | Vooruitgang volgens Ford
Alle automerken werken aan alternatieve aandrijvingsvormen, Ford dus ook. En op dit moment is Ford vooral sterk in het "downsizen" van motoren. Dat wil zeggen dat kleine, zuinige motoren grootse prestaties leveren en daarom in grote auto's kunnen worden toegepast. Maar... Ford werkt ook aan hybride motoren. Zo is de nieuwe Mondeo leverbaar met een combinatie van een benzine- én een elektromotor.
De Ford Mondeo Hybrid blijft helaas achter bij hybrides van andere merken (hoger vebruik, hogere bijtelling). Wel is de Hybrid een slim alternatief voor benzine wanneer diesel te duur is.
Plus
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
Min
- kleine, lastige bereikbare bagageruimte
- weggedrag iets minder goed dan van gewone Mondeo
- alleen als sedan verkrijgbaar
Conclusie
Vooruitgang volgens Ford is... downsizing! Maar vooruitgang volgens Ford Amerika is hybride aandrijving. En omdat de nieuwe Mondeo in nauwe samenwerking met Ford Amerika is ontwikkeld, is de nieuwe Mondeo ook beschikbaar met hybride-motor
Dankzij deze combinatie van een elektro- en een benzinemotor is de Mondeo Hybrid snel, stil, zuinig en comfortabel. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk nauwelijks te realiseren, maar in de praktijk is het verbruik goed vergelijkbaar met dat van soortgelijke hybrides van andere merken. Vanwege de bijzondere techniek levert de Mondeo Hybrid iets in op bagageruimte en wegligging; maar het verschil is gering.
Voor zakelijke rijders beidt de Mondeo Hybrid helaas niet het fiscale voordeel dat andere merken wel bieden. Wanneer weinig wordt gereden en de meerprijs van een dieselmotor daarom niet kan worden terugverdiend, is de Mondeo Hybrid echter een slimme tussen-oplossing. Daarbij is de Hybrid aantrekkelijk voor particulieren die met de Mondeo een grote en ruime auto rijden die toch sterk en zuinig is. Dat is vooruitgang volgens Ford.