Ford Kuga 2.0 TDCi 140pk 2WD Titanium

€ 8.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-04-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 337.908 km
Deuren 4
Kenteken 7-TZJ-10 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Ford Kuga 2.0 TDCi 140pk 2WD Titanium


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 15-04-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 337.908 km
Deuren 4
Kenteken 7-TZJ-10 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kadours Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Boslandweg 50
Postcode 3911 VE
Plaats Rhenen
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19421885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kadoursautos.eu/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4524 x 1838 x 1702 cm
Wielbasis: 2.690 cm
Inhoud laadruimte: 456/1.653 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 235/55R17

EXPORT
2.0 DIESEL
TITANIUM
ENGINE IS GOOD
CLUTCH IS GOOD

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Kuga | SUV zonder poespas

Een SUV wordt gekozen om het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Echter, in de praktijk is het uiterlijk de doorslaggevende factor. De kwaliteiten in het terrein blijken van minder belang te zijn en daarom kiest Ford een nieuwe richting met de derde generatie van de Kuga. Hoe ziet de toekomst van de avonturier van weleer er uit?

Autotest | Ford Kuga SUV zonder poespas

De Ford Kuga is er met en zonder hybride-aandrijving. De hybride versie geniet in de meeste gevallen de voorkeur. Alleen als het gaat om weggedrag en sleepvermogen is de standaard Kuga in het voordeel

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • moderne, rijke uitrusting

Min

  • 1.5 EcoBoost heeft nauwelijks meerwaarde boven PHEV-versie

Conclusie

Met de derde generatie van de Kuga is Ford een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer is de Kuga een avontuurlijke terreinwagen. De nieuwe versie gebruikt dezelfde hoge bouw om maximale ruimte en functionaliteit te bieden. En omdat de Kuga niet langer hoeft te presteren in het terrein maar op de openbare weg, kon Ford zich geheel toeleggen op die laatste en dat komt de rijeigenschappen te goede.

Tegelijkertijd verschilt het karakter van de compacte, lage modellen van Ford. Die onderscheiden zich van de directe concurrenten met een levendig weggedrag. De Kuga daarentegen gebruikt diezelfde kwaliteiten om rust en veiligheid te bieden. In vergelijking met de plug-inhybride is de 1.5 EcoBoost merkbaar lichter en daarom juist wel dynamischer. Toch verdient de plug-inhybride de voorkeur, want die is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger in gebruik. Alleen voor wie de Kuga inzet als trekauto of puur kiest voor de dynamiek is de 1.5 EcoBoost de betere keuze.

Deel deze advertentie