Bouwjaar | 27-09-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.150 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-392-RL Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 13.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-09-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.150 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-392-RL Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haak & Jansen Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Reijerscop 9 |
Postcode | 3481 LD |
Plaats | Harmelen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38249483 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haakenjansen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/55 R17
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 184 x 170 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.479 kg
Laadvermogen: 621 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket "Gratis"
Dit afleverpakket bevat: Bandenspanning controle, Geldige APK, Gratis Tenaamstellen, Vloeistoffen controle
Robuuste wielkasten, grote wielen en een opvallende taillelijn. Deze Ford Kuga heeft de uitstraling van een suv en de binnenruimte van een limousine. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De strakke sportstoelen hebben niet alleen de looks, maar bewijzen ook hun functie als u wat meer vraagt in de uitdagende bochten. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare ramen voor.
Geen nekkramp of spiegelwerk meer bij het achteruitrijden: de achteruitrijcamera kijkt en ziet alles! Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Interval, normaal of high-speed? Bij iedere neerslag reageert de regensensor altijd op gepaste wijze! Ook cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Ford Kuga samen. Heuvelop, heuvelaf. En opeens moet u stilstaan. Geen probleem, de hill hold control houdt deze Ford Kuga perfect op z'n plaats tot u weer verder rijdt. Bij een gevaarlijke situatie is remmen essentieel. De Brake Assist haalt het maximum uit de remcapaciteiten van deze Ford Kuga.
KM-stand: 112.150 km
Bouwjaar: 2016
Apk: 31-12-2024
Vraagprijs: 13.995,- Euro
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
6 maanden| € 331,82
12
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | SUV zonder poespas
Een SUV wordt gekozen om het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Echter, in de praktijk is het uiterlijk de doorslaggevende factor. De kwaliteiten in het terrein blijken van minder belang te zijn en daarom kiest Ford een nieuwe richting met de derde generatie van de Kuga. Hoe ziet de toekomst van de avonturier van weleer er uit?
De Ford Kuga is er met en zonder hybride-aandrijving. De hybride versie geniet in de meeste gevallen de voorkeur. Alleen als het gaat om weggedrag en sleepvermogen is de standaard Kuga in het voordeel
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- moderne, rijke uitrusting
Min
- 1.5 EcoBoost heeft nauwelijks meerwaarde boven PHEV-versie
Conclusie
Met de derde generatie van de Kuga is Ford een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer is de Kuga een avontuurlijke terreinwagen. De nieuwe versie gebruikt dezelfde hoge bouw om maximale ruimte en functionaliteit te bieden. En omdat de Kuga niet langer hoeft te presteren in het terrein maar op de openbare weg, kon Ford zich geheel toeleggen op die laatste en dat komt de rijeigenschappen te goede.
Tegelijkertijd verschilt het karakter van de compacte, lage modellen van Ford. Die onderscheiden zich van de directe concurrenten met een levendig weggedrag. De Kuga daarentegen gebruikt diezelfde kwaliteiten om rust en veiligheid te bieden. In vergelijking met de plug-inhybride is de 1.5 EcoBoost merkbaar lichter en daarom juist wel dynamischer. Toch verdient de plug-inhybride de voorkeur, want die is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger in gebruik. Alleen voor wie de Kuga inzet als trekauto of puur kiest voor de dynamiek is de 1.5 EcoBoost de betere keuze.