Bouwjaar | 31-03-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.904 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 61-HVP-8 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.904 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 61-HVP-8 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MK OCCASIONS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwslagersweg 8 |
Postcode | 3449 HX |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38969041 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mkoccasions.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 954 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 525 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4078 x 1722 x 1481 cm
Wielbasis: 249 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
NETTE LEUKE FORD FIESTA TE KOOP AAMGEBODEN. DE AUTO RIJD EN SCHAKELT GOED EN ZIET ER ZOWEL VAN BINNEN ALS BUITEN NOG NETJES UIT! VERDER IS DE AUTO VOORZIEN VAN EEN AANTAL LEUKE OPTIES ;
AIRCO
ELEKTRISCHE RAMEN VOOR
RADIO/CD-SPELER
AUX
ETC
INRUIPRIJS; €4250
VOOR MEER INFORMATIE OVER DE AUTO KUNT U GERUST BELLEN OF EEN BERICHT STUREN!!
LET OP: GEOPEND ALLEEN OP AFSPRAAK
Export mogelijk!
Export possible!
Inruil van uw huidige auto is bij ons mogelijk. BEPERKTE INRUIL
U kunt de auto gerust komen bezichtigen en proefrijden.
I.v.m snel wisselende voorraad zijn wij niet altijd op locatie BEL eerst om teleurstelling te voorkomen aub.
MK occasions is een RDW-erkend autobedrijf.
Wij kunnen bij ons op locatie tenaamstellen, ook in de avonduren en op zondag.
Wij brengen geen aflever-of rijklaar kosten in rekening
WIJ ZIJN OOK S'AVONDS EN IN HET WEEKEND GEOPEND OP AFSPRAAK.
Disclaimer. Hoewel aan de informatie van onze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed,
kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welk aard dan ook.
Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.