Bouwjaar | 31-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.196 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 24-PVJ-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.196 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 24-PVJ-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dompzelaar Autoservice |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Postweg 195A |
Postcode | 3711 AG |
Plaats | Austerlitz |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)343 - 491671 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | dompzelaarautoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 16,9 s
Topsnelheid: 152 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 172 x 148 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 941 kg
Laadvermogen: 549 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Dompzelaar autoservice verkoopt met veel enthousiasme tweedehands auto's. Alle auto's zijn door ons grondig en vakkundig gecontroleerd alvorens ze in de verkoop gaan. Wij hechten veel waarde aan een nationale autopas NAP zodat u ziet dat de km stand logisch is.
Dompzelaar Autoservice biedt u aan: een prachtige en zuinige Ford fiesta uit 2011 met heel weinig kilometers op de teller. De auto heeft APK tot 28-12-2024,.Tevens is de auto rook en huisdiervrij en zijn er twee sleutels aanwezig. De auto heeft altijd goed onderhoud gehad en alle documentatie plus een volledige onderhoudshistorie is aanwezig. Distributie vervangen 11-03-2021 km stand: 69457
Inruil is mogelijk in overleg.
Zoekt u een specifieke auto dan zijn wij altijd bereidt met u mee te denken en de auto voor u te zoeken. Bent uw nieuwsgierig geworden? Bel ons nu of mail voor meer informatie Komt u gerust langs voor een bezichtiging en proefrit en natuurlijk een kop koffie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.