Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100PK Titanium | Bang & Olufson | Carplay | Climate | Cruise

€ 9.840,- incl. BTW

Bouwjaar 02-07-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 165.134 km
Deuren 5
Kenteken SZ-711-T Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100PK Titanium | Bang & Olufson | Carplay | Climate | Cruise


€ 9.840,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 02-07-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 165.134 km
Deuren 5
Kenteken SZ-711-T Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoUnit
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Heldinnenlaan 207
Postcode 3543 MB
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 0781515 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autounit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2018 - nov 2019

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 183 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 416 x 176 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.090 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.675 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 595 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Nu eenmalige actieprijs van €10840,- voor €9840,- gedurende onze actieperiode!

Deze Origineel Nederlandse Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium van bouwjaar 2018 met 165.000km verkeert in Keurige staat. De auto is uitgerust met luxe opties waaronder een Origineel Ford Grootbeeld Audio/navigatiesysteem met Apple Carplay en Android Auto, Bang & Olufson Audio, Keyless Start, DAB+, Lichtmetalen Velgen, Climate Control, en nog veel meer.

De kilometerstand wordt gegarandeerd middels de Nationale AutoPas. Kijkt u voor een uitgebreid foto overzicht met meer dan 40 foto's op onze eigen website.

= Bedrijfsinformatie =

Al meer dan 12 jaar behoort AutoUnit tot de top online auto remarketeers van Nederland. Met een constant wisselende voorraad van 250 streng geselecteerde occasions zijn wij in staat om op professionele wijze te voorzien in uw nieuwe auto.
Al onze occasions worden streng gecontroleerd op km standen, schadeverleden en onderhoud. Op al onze betrouwbare occasions bieden wij de laagste prijsgarantie om ervoor te zorgen dat u een leuke en mooie auto aanschaft voor een eerlijke prijs.

Sinds de oprichting kunnen wij met trots zeggen dat uit onafhankelijke BOVAG onderzoeken is gebleken dat wij tot de top autobedrijven van Nederland behoren. Klanten becijferen onze onderneming gemiddeld met een 8.8/10!

Ervaar het zelf! Kom eens vrijblijvend kijken naar onze mooie voorraad auto's. 24 uur per dag online en 6 dagen per week offline in Utrecht.

Het voltallige AutoUnit team heet u van harte Welkom!

Disclaimer:
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is AutoUnit niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie