Ford C-MAX 2.0-16V Trend AIRCO PSENSOR CRUISE 2 X SLEUTELS

€ 2.550,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-05-2007
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 240.483 km
Deuren 5
Kenteken 56-XH-JF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Ford C-MAX 2.0-16V Trend AIRCO PSENSOR CRUISE 2 X SLEUTELS


€ 2.550,-

Algemeen

Bouwjaar 29-05-2007
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 240.483 km
Deuren 5
Kenteken 56-XH-JF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohandel Direct
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ampèreweg 1
Postcode 3752 LR
Plaats Bunschoten-Spakenburg
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23406999 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohandeldirect.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 203 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 202 x 160 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.294 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.925 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 695 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Optielijst

- AIRCO
- CRUISE CONTROLL
- 2 X SLEUTELS
- PARKEERSENSOR
- TREKHAAK
- ELEC.PAKET
- Elektrische ramen
- Boordcompter
- Buitensp. in carr. kleur
- In delen neerkl. achterb.
- Side airbag(s)
- Dubbele airbag
- Startblokkering
- Buitensp. elektr. + verw.
- Buitenspiegels verstelb.
- Stoel best. hoogte verst.
- Verstelbaar stuur
- Bumpers in carr. kleur
- ABS en EBD
Geen afleveringskosten!
Inruil mogelijk.

Bel 06-23406999 of 0640678712 voor een proefrit!

Wij zijn altijd geopend.
Ook s avonds en in het weekend.
RDW ERKEND

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford C-Max | Opgefrist

Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.

Autotest | Ford C-Max Opgefrist

De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.

Plus

  • ruim en praktisch
  • uitstekende rijeigenschappen
  • zeer comfortabel

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.

Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.

Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.

Deel deze advertentie