Bouwjaar | 30-09-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.450 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-NLF-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.450 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-NLF-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Uniek Car Sale |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Herenstraat 101 |
Postcode | 3431 CB |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 47945859 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.uniekcarsale.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 202 x 160 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Garantiepakketten
Uniek Car Sale vertrouwt op goede service en betrouwbaarheid. Wij bieden daarom de mogelijkheid om uw aankoop uit te breiden met één van onze garantiepakketten.
Wij bieden de volgende pakketten:
Meeneempakket
Pakket A
Pakket B
Meeneempakket:
o Auto direct meenemen zoals gezien
Pakket A van € 299,- inclusief BTW:
De auto wordt geleverd met:
o 1 maand garantie op de motor en versnellingsbak
o controleren vloeistoffen en eventueel op peil brengen
o vervangen olie
o vervangen oliefilter
o controleren remmen, indien nodig vervangen of repareren
o controleren multiriem, indien nodig vervangen of repareren
o controleren banden, indien nodig vervangen banden
o 1 jaar APK
o Nationale Autopas
Pakket B van € 499,- inclusief BTW:
o 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak
o vervangen olie
o vervangen oliefilter
o vervangen luchtfilter
o vervangen interieurfilter
o Auto poetsen
o 1 jaar APK
o Nationale Autopas
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.