Bouwjaar | 29-11-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.455 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 5-SRS-12 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.455 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 5-SRS-12 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Fliert |
Contactpersoon | M. el Massoudi |
Adres | De Fliert 5A |
Postcode | 3791 PV |
Plaats | Achterveld |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 201815 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdefliert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.179 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 635 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4077 x 1751 x 1604 cm
Wielbasis: 249 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Nette onthouden Ford B- Max 1.0 EcoBoost Titanium uitvoering
Auto rijdt en schakelt perfect
Onderhoud boekjes en Nap rapport aanwezig
1jaar apk bij aflevering.
= Bedrijfsinformatie =
Meer occasions bekijken?
Kijk op onze website www.autobedrijfdefliert.nl
Wij hanteren GEEN afleverkosten!
Garantie? Vraag naar de voorwaarden!
Voor meer informatie neem rechtstreeks contact op met één van onze verkopers:
Mobiele nr. : +31 6 24 47 20 41 / + 31 6 48 89 80 58.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 09:30 - 17:30.
Zaterdag zijn wij geopend van 10:00 - 16:00. Zondag op afspraak.
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om te bellen voor uw komst.
Wijzigingen en typefouten in de advertenties onder voorbehoud! Aan onze teksten kunnen geen rechten worden ontleed.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford B-Max | Moderne architectuur
Moderne architectuur is vrijwel altijd een lust voor het oog. Maar slechts een enkele keer biedt het daadwerkelijk meer functionaliteit boven bestaande ontwerpen. Ford komt nu met een auto met een stukje bijzondere architectuur: de B-Max heeft voorin scharnierende deuren, achter schuifdeuren en daar tussenin helemaal niets! Bovendien zou dit ruimtewondertje even goed rijden als de beste personenauto.
De B-Max is een fractie kleiner dan de directe concurrenten. Daardoor is de auto beter handelbaar, zuiniger en gemakkelijker te parkeren. Toch biedt de B-Max meer ruimte en is die ruimte bereikbaar.
Plus
- ruim en praktisch
- sublieme wegligging
- nette prestaties, beschaafd verbruik
Min
- stuurwiel onvoldoende verstelbaar
- forse prijs
- openen/sluiten achterklep vraagt veel spierkracht
Conclusie
Ford introduceert de B-Max: een compacte MPV die zich onderscheidt met een bijzondere opzet. De B-Max is een fractie kleiner dan de directe concurrenten. Daardoor is de auto beter handelbaar in druk verkeer en gemakkelijker te parkeren. Toch biedt de B-Max meer ruimte en is die ruimte dankzij slimme deuren (voor scharnierend, achter een schuifdeur en geen B-stijl) gemakkelijker te bereiken.
De dieselmotor voldoet, maar is niet beter of slechter dan die van de concurrentie. De 1.0 liter driecilinder benzinemotor is juist een aanrader. Alhoewel in de praktijk niet zo zuinig als in de folder wordt beloofd, is de B-Max 1.0 EcoBoost wel zuiniger dan de meeste tegenstrevers. De prestaties zijn echter minstens zo goed.
Het allerbelangrijkste voordeel van de B-Max is dat het een Ford is. Net als de andere modellen van Ford is ook dit de best sturende auto in zijn segment. Het weggedrag is uitstekend voor een auto als deze en dat komt zowel het comfort als de veiligheid ten goede.