Bouwjaar | 25-10-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.035 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 87-HR-KH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-10-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.035 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 87-HR-KH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Okkerman Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Lindenlaan 29 |
Postcode | 3471 CV |
Plaats | Kamerik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10633037 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.okkermanautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 1999 - mrt 2002
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 380 x 166 x 148 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 935 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.470 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Leuke auto, rijdt perfect, nette staat, geen aflever kosten, inruil mogelijk,
= Bedrijfsinformatie =
Okkerman auto's is een jong dynamisch bedrijf met lage kosten, zodat U bij ons altijd een scherpe deal kunt maken. Verder doet u er verstandig aan, om alvorens u een auto komt bekijken even contact op te nemen voor een afspraak! Dit I.V.M de snelle roulatie in de bedrijfsvoorraad! Helaas is het niet mogelijk een auto te reserveren zonder aanbetaling.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.