Fiat Bravo 1.4 T-Jet Edizione Sport 6BAK/PANO/CRUISE/PDC/

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-05-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 188.000 km
Deuren 5
Kenteken 37-GBB-1 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Fiat Bravo 1.4 T-Jet Edizione Sport 6BAK/PANO/CRUISE/PDC/


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 27-05-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 188.000 km
Deuren 5
Kenteken 37-GBB-1 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Avantgarde
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwegracht 16
Postcode 3763 LB
Plaats Soest
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11772060 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.235 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Te koop aangeboden een Fiat Bravo 1.4 T-Jet Edizione Sport uit 2008...

Deze Fiat Bravo rijdt en schakelt super fijn en goed.
Motorisch technisch helemaal prima.
Auto ziet er goed uit.
Interieur is schoon en fris. (nooit in gerookt)
Exterieur zit goed in de lak.


2x sleutels aanwezig
Km-stand is origineel met NAP
Rondom met goede banden.
Rondom met goede remblokken + schijven
Climate control
Elektrische ramen voor
Parkeersensoren Achter
6 bak
Cruise control
Panoramadak
Lichtmetalen velgen

Goed onderhouden! (DEALER ONDERHOUDEN).

Afkomstig van de 2e Eigenaar.

Distributieriem is vervangen bij 167.971 km

Kortom:
Een zeer, Goede en Eerlijke Fiat Bravo, zonder verborgen gebreken.
Rijdt in alle opzichten fantastisch goed.
Gereed voor veel meer kilometers.

APK gekeurd tot 13 JANUARI 2024!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat Bravo | Bravo voor de Bravo

Fiat: "de Bravo is nu ook verkrijgbaar met een revolutionaire motor die sterk en toch heel zuinig is. Die moet Autozine echt testen!" Fiat-koper: "ik wil een Bravo aanschaffen, maar werkt die T-Jet techniek van Fiat echt?" Fiat fanclub: "wanneer wordt de nieuwe T-Jet motor beproefd?" Hierbij, op veler verzoek, alsnog de Fiat Bravo 1.4 T-Jet.

Autotest | Fiat Bravo Bravo voor de Bravo

De Fiat Bravo onderscheidt zich met aantrekkelijke vormgeving en een scherpe prijs. De rijeigenschappen zijn gemiddeld. De 1.4 T-Jet motor juist bovengemiddeld goed.

Plus

  • geslaagde vormgeving
  • vlotte en zuinige 1.4 T-Jet motor
  • handig (maar niet perfect) Blue & Me systeem

Min

  • Blue & Me bepaald niet foutloos
  • onoverzichtelijk (vooral achter)

Conclusie

De Fiat Bravo moet concurreren in het felst bevochten segment van de markt waar de Volkswagen Golf en Opel Astra de dienst uitmaken. Gelukkig weet de Bravo zich goed te onderscheiden van de concurrentie. Dat begint met een aantrekkelijke vormgeving, zowel van het exterieur als het interieur. De afwerkingskwaliteit is prima en gezien de prijs is de uitrusting riant. Blue & Me is een leuke extra, maar op details is het voor verbetering vatbaar.

De rijeigenschappen en het comfort zijn goed, maar niet bovengemiddeld. De auto remt, stuurt en schakelt naar behoren. Bijzonder is de City-stuurbekrachting, waarmee de auto in de stad desgewenst extra licht stuurt. De 1.4 T-Jet motor is een absolute aanrader. In alle omstandigheden zijn de prestaties prima, terwijl het verbruik aangenaam laag blijft. Daar is maar één woord voor: bravo!

Deel deze advertentie