Dacia Spring Extreme 27 kWh 65 PK | DC-LADER | CAMERA | NAVI | LEDER | AIRCO | ALL-SEASONBANDEN |

€ 20.949,-

Bouwjaar 07-07-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 5.114 km
Deuren 5
Kenteken T-314-KP Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 48 kW (65 pk)

Dacia Spring Extreme 27 kWh 65 PK | DC-LADER | CAMERA | NAVI | LEDER | AIRCO | ALL-SEASONBANDEN |


€ 20.949,-

Algemeen

Bouwjaar 07-07-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 5.114 km
Deuren 5
Kenteken T-314-KP Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 48 kW (65 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hans Jongerius B.V. Woerden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Touwslagersweg 16
Postcode 3449 HX
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 435700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hansjongerius.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 113 Nm

Aandrijving
Actieradius: 220 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 125 km/u

Maten
Lengte/hoogte: H1
Afmetingen (LxB): 373 x 158 cm
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 935 kg
Laadvermogen: 365 kg
GVW: 1.300 kg

Accu
Accu: 27 kWh
Accu laden: 7 kW, compleet vol in 0 uur en 51 minuten
Accu snelladen: 30 kW

Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Beschikbare afleverpakketten:
- AFLEVERPAKKET 3 (inbegrepen):
Zonder meerprijs leveren wij uw nieuwe auto af in de staat zoals gezien en bereden
Geldige APK
- AFLEVERPAKKET 2 (€ 395 meerprijs):
VOOR EEN MEERPRIJS VAN € 395,- LEVEREN WIJ UW NIEUWE AUTO MET:
Auto's tot 1 jaar oud en max 20.000 km
Resterende fabrieksgarantie minimaal 1 jaar
Technische inspectie
Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema van de fabrikant
APK minimaal 2 jaar geldig
Volledig poetsen en reinigen
€ 25,- brandstof
Hans Jongerius Privilige Pas incl. gratis vervangen vervoer tijdens garantiewerkzaamheden
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "AFLEVERPAKKET 3"): BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 56 min

AFLEVERPAKKETTEN
Om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn, werken we bij Hans Jongerius met verschillende occasion afleverpakketten en garantievormen:

AFLEVERPAKKET 1 (meest gekozen)
VOOR EEN MEERPRIJS VAN € 895,- LEVEREN WIJ UW NIEUWE AUTO MET:
Auto's ouder dan 1 jaar
12 maanden Bovag garantie
Technische inspectie
Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema van de fabrikant
Nieuwe APK
Volledig poetsen en reinigen
€ 25,- brandstof
Hans Jongerius Privilege Pas incl. gratis vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden

AFLEVERPAKKET 2
VOOR EEN MEERPRIJS VAN € 395,- LEVEREN WIJ UW NIEUWE AUTO MET:
Auto's tot 1 jaar oud en max 20.000 km
Resterende fabrieksgarantie minimaal 1 jaar
Technische inspectie
Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema van de fabrikant
APK minimaal 2 jaar geldig
Volledig poetsen en reinigen
€ 25,- brandstof
Hans Jongerius Privilege Pas incl. gratis vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden

AFLEVERPAKKET 3
Zonder meerprijs leveren wij uw nieuwe auto af in de staat zoals gezien en bereden
Geldige APK

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Spring | Beter. Betaalbaar.

De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Behalve met de prijs wil de Spring ook met de kwaliteiten verleiden tot elektrisch rijden. Daarom is de Spring aangepast voor modeljaar 2024. Autozine maakte alvast kennis met de vernieuwde Spring in een fotostudio in Parijs.

Autotest | Dacia Spring Beter. Betaalbaar.

De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.

Plus

  • scherpe prijs
  • minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
  • doordachte ergonomie

Min

  • smal interieur
  • matige score EuroNCAP crashveiligheid

Conclusie

De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden met de prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.

De uitrusting is rijker geworden. Deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault, deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd met een nieuwe besturing en op maat gemaakte banden. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. De actieradius is en blijft voldoende. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormt ook de snelweg geen probleem.

Het belangrijkste is echter: ondanks alle verbeteringen is de prijs nauwelijks gewijzigd. Kortom: de Spring is beter en betaalbaarder geworden!

Deel deze advertentie