Bouwjaar | 04-05-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-351-ZL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
€ 16.945,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-05-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-351-ZL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Auto Zeist |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Odijkerweg 2 |
Postcode | 3709 JH |
Plaats | Zeist |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6988069 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2022 - 2024
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aandrijving
Actieradius: 230 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u
Maten
Lengte/hoogte: H1
Afmetingen (LxB): 373 x 158 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Laadvermogen: 388 kg
GVW: 1.300 kg
Accu
Accu: 27 kWh
Accu laden: 7 kW, compleet vol in 0 uur en 51 minuten
Accu snelladen: 30 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 56 min
Topprestaties zonder emissies: de Dacia Spring is een elektrische auto zonder compromissen. De elektromotor is stil en schoon. En met een verrassend grote actieradius! Verder is de Dacia uitgerust met: 14 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch bedienbare ramen voor, LED-dagrijverlichting en neerklapbare achterbank.
De ingebouwde DAB-radio biedt eindeloos veel storingsvrije zenders en een uitstekende geluidskwaliteit via het audiosysteem. En natuurlijk is er ook gedacht aan airconditioning. Ook boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening horen tot de voorzieningen op deze auto.
Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Dacia in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat.
The future is now, rij elektrisch! Maak een afspraak voor een proefrit.
Sportieve prestaties zonder motorgeluid. Ervaar de stille kracht van elektrisch rijden met deze Dacia Spring. Fiscaal aantrekkelijk is de elektromotor, waarmee u niet alleen stil maar ook uitermate pittig kunt rijden. Natuurlijk behoren 14 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch bedienbare ramen voor, LED-dagrijverlichting en neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Ook het audiosysteem is helemaal van nu, inclusief DAB-radio. In deze auto kiest u zelf uw ideale temperatuur dankzij de airconditioning. Ook is de Dacia uitgerust met: boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
U geniet nog meer van het rijden met uw Dacia omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Spring | Beter. Betaalbaar.
De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Behalve met de prijs wil de Spring ook met de kwaliteiten verleiden tot elektrisch rijden. Daarom is de Spring aangepast voor modeljaar 2024. Autozine maakte alvast kennis met de vernieuwde Spring in een fotostudio in Parijs.
De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.
Plus
- scherpe prijs
- minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
- doordachte ergonomie
Min
- smal interieur
- matige score EuroNCAP crashveiligheid
Conclusie
De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden met de prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.
De uitrusting is rijker geworden. Deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault, deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd met een nieuwe besturing en op maat gemaakte banden. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. De actieradius is en blijft voldoende. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormt ook de snelweg geen probleem.
Het belangrijkste is echter: ondanks alle verbeteringen is de prijs nauwelijks gewijzigd. Kortom: de Spring is beter en betaalbaarder geworden!