Bouwjaar | 15-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.612 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 37-LKN-4 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.612 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 37-LKN-4 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | U.J. Oordt Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Elsterstraatweg 28A |
Postcode | 3922 GG |
Plaats | Elst (utrecht) |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36339268 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ujoordtautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 175 x 154 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.070 kg
Laadvermogen: 491 kg
GVW: 1.561 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 585 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Deze Dacia Sandero komt uit 2010, werd geleverd van 01-09-2009 tot 30-04-2012 en kostte toen € 12.780,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 64 kW (87 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 160 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,6 liter per 100 km en hij weegt 1070 kg. De APK is geldig tot 19-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
Dacia Sandero 1.6 Stepway zie laatste foto!
Rijd goed!
Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd, Maar mocht u toch vragen hebben kunt u contact opnemen met Martijn Oordt tel. 0636339268 bij geen gehoor Uleke-Jan tel. 0653448474
Wij kunnen ter plekke overschrijven, en zijn bereid buiten openingstijden een afspraak te maken!
We horen graag van u!
Met vriendelijke groet,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Sandero | Een beetje speciaal
Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".
De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.
Plus
- scherpe prijs
- lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- schel geluid audiosysteem
- matige prestaties / souplesse op LPG
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.
En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.