Dacia Duster TCE 150pk Journey EDC/Automaat ALL-IN PRIJS Camera | Navi | Sidesteps

€ 26.790,-

Bouwjaar 16-12-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 23.522 km
Deuren 5
Kenteken R-343-XB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Dacia Duster TCE 150pk Journey EDC/Automaat ALL-IN PRIJS Camera | Navi | Sidesteps


€ 26.790,-

Algemeen

Bouwjaar 16-12-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 23.522 km
Deuren 5
Kenteken R-343-XB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Utrecht
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Meijewetering 1
Postcode 3543 AA
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2412512 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 180 x 169 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.242 kg
Laadvermogen: 532 kg
GVW: 1.774 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Prijs is geheel rijklaar, inclusief 12 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK!

Een echt goede auto biedt meer dan alleen maar hoge prestaties en een comfortabele rit. Zo'n auto verrijkt uw leven door een optimale combinatie van doordachte vormgeving en hoogstaande techniek. Deze Dacia Duster is daar een goed voorbeeld van. Voor de aandrijving van deze SUV zorgen een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Bij het inparkeren laat de achteruitrijcamera precies zien hoeveel meter... decimeter... centimeter ruimte er nog is! Deze auto kent elke bestemming als z'n broekzak, dankzij het navigatiesysteem. Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Andere zender? Het geluid aanpassen? Dat kan allemaal moeiteloos door de audiobediening op het stuur. De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Deze Dacia is voorzien van regensensor, cruise control, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Natuurlijk wordt deze auto geleverd met Bovag Garantie. Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze Dacia, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstrere

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie