![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 31-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 101.672 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZH-833-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.333 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 15.190,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 101.672 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZH-833-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.333 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stam Amersfoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gemini 1 |
Postcode | 3824 MH |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4635104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2019 - dec 2021
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 180 x 169 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.209 kg
Laadvermogen: 553 kg
GVW: 1.762 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Prijs is geheel rijklaar, inclusief 12 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK!
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Dacia Duster. Het is een auto van het bouwjaar 2019. De aandrijving van deze SUV komt voor rekening van een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, dakrails en in delen neerklapbare achterbank.
Een onopvallend paaltje of een overstekend kind achter de auto brengt risico's met zich mee. Gelukkig laat de achteruitrijcamera feilloos zien of alles veilig is. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Een goede veiligheidsvoorziening is de stuurbediening voor belangrijke functies. De auto is natuurlijk voorzien van een navigatiesysteem en het audiosysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit dankzij DAB-ontvangst. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Een constante snelheid is goed voor de ontspanning onderweg, en de cruise control zorgt ervoor. Natuurlijk behoren lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Zoals u mag verwachten van deze Dacia Duster is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De actieve dodehoekdetectie helpt ongelukken te voorkomen. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met BOVAG Garantie. Bent u nieuwsgierig naar deze auto? Laat het ons dan snel weten.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze prijzen zijn rijklaarprijzen inclusief ten minste 12 maanden garantie, onde
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
![Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10350/dacia-duster-tce-130-journey.jpg)
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.