Dacia Duster 1.6 Lauréate 2wd 2e Eigenaar Trekhaak LM velgen Mooi

€ 5.494,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-11-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 200.372 km
Deuren 5
Kenteken 96-NSN-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Dacia Duster 1.6 Lauréate 2wd 2e Eigenaar Trekhaak LM velgen Mooi


€ 5.494,-

Algemeen

Bouwjaar 09-11-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 200.372 km
Deuren 5
Kenteken 96-NSN-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Den Boog Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Barwoutswaarder 11
Postcode 3449 HE
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 724347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandenboogautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 182 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 615 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Deze Dacia Duster komt uit 2010, werd geleverd van 01-03-2010 tot 31-01-2014 en kostte toen € 17.380,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 77 kW (105 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 165 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,5 liter per 100 km en hij weegt 1135 kg. De APK is geldig tot 17-03-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
-
-
Alle technologie in de Dacia Duster is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Dacia wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Vanzelfsprekend is deze auto ook van airconditioning voorzien. De Dacia is standaard voorzien van: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller.

Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Van Den boog Automotive.



Met meer dan 20jaar ervaring in de autobranche uw adres voor uw nieuwe auto.

Door de jaren heen heb ik een grote kring met autobedrijven om me heen verzameld waardoor ik een gevarieerd aanbod kan bieden en een constante nieuwe aanvoer heb van auto's

Alle inruil is mogelijk. Van auto tot caravan, motor of boot, ik ben altijd bereid een bod te doen en te kijken of we er samen uit kunnen komen.

Niet toe aan een nieuwe auto maar u wilt wel van uw huidige Auto (caravan motor etc) af, ook dan ben ik bereid u een bod te doen.



U kunt mij vinden in Woerden op onderstaand adres, belt (0348-724347) u voordat u langskomt dan zorg ik dan de koffie klaar staat

Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan VWE of de adverteerder niet aansprakelijk worden

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie