Bouwjaar | 06-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 13.362 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-410-ZL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 22.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 13.362 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-410-ZL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Zuurhout bv |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Provincialeweg 68 |
Postcode | 3998 JK |
Plaats | Schalwijk |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6012033 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagezuurhout.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 180 x 169 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.221 kg
Laadvermogen: 542 kg
GVW: 1.763 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Garage Zuurhout
Ons bedrijf is gevestigd in Schalkwijk bij Utrecht. We zijn al meer dan 40 jaar actief als onafhankelijk universeel autobedrijf, maar met specialisatie in de Franse merken, Renault, Peugeot en Citroen. (het alternatief voor de dealer)
Persoonlijke aandacht en een goed, maar bovenal eerlijk advies, dat is waar we grote waarde aan hechten. Door de omvang van het bedrijf is het voor de medewerkers mogelijk om persoonlijk bij de klant betrokken te zijn en te blijven.
Wij hebben altijd een ruime voorraad topoccasions. In onze showroom verkopen wij alleen door ons geselecteerde occasions. Staat u keuze er niet bij? Dan helpen wij u graag zoeken.
De techniek en elektronica van uw auto is steeds uitgebreider en gecompliceerder geworden. Wij beschikken dan ook over een goed ingerichte werkplaats, het juiste gereedschap, geavanceerde diagnoseapparatuur en gediplomeerde monteurs. De technische kennis wordt steeds verder uitgebreid, onze monteurs worden regelmatig bijgeschoold voor de laatste technische ontwikkelingen.
Dit alles om uw auto in goede- en veilige conditie op de weg te houden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.