Bouwjaar | 04-10-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 125.884 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-542-SG |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 11.900,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-10-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 125.884 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-542-SG |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | WR Scooters |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kolkplein 4 |
Postcode | 3751 EE |
Plaats | Bunschoten |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4808199 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 345 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.875 kg
Laadvermogen: 1.125 kg
GVW: 3.000 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal
Te Koop
Zeer nette Citroen Jumper 30 2.0 , voorzien van RVS imperiaal , trekhaak , zeer netjes in de laadruimte
Extra deur sloten , inbraak preventie , voorzien van vele opties
verse APK onderhoudshistory aanwezig , boekjes etc
voor info of een proefrit , graag telefonisch contact opnemen !!!!
TEL is de voorkeur : 0653627606
Deze Citroen Jumper komt uit 2018, werd geleverd van 01-07-2016 tot 31-07-2019 en kostte toen € 39.709,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2018 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 96 kW (131 PK) en een cilinderinhoud van 1997 cc.
De bus heeft een topsnelheid van 155 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 6,2 liter per 100 km en hij weegt 1875 kg. De APK is geldig tot 15-02-2025.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.