Bouwjaar | 31-03-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 364.983 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 88-BX-LT |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 364.983 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 88-BX-LT |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Oudewater |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuid-Linschoterzandweg 53 |
Postcode | 3425 EN |
Plaats | Snelrewaard |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18224270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfoudewater.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.793 kg
Laadvermogen: 1.107 kg
GVW: 2.900 kg
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
VERKOCHT! VERKAUFT! SOLD!
Te koop een zeer goed onderhouden Citroen Jumper 2.2 HDI 29C 2006 Wit. Afkomstig van de 2e Eigenaar! 364.980 Originele (Snelweg) Kilometers met Nationale Auto Pas-Check! De Citroen is voorzien van o.a: ABS / Airbag Bestuurder + Airbag Passagier / Bekerhouders / Boordcomputer / Elektrische Pakket ( Elektrische Ramen + Spiegels + Centrale Deurvergrendeling / Imperial / Stuurbekrachtiging & Trekhaak. De auto rijdt, schakelt en stuurt prima! Motorisch + Technisch 100%, Inruil mogelijk. Voor overige informatie kunt u gerust bellen: 06-18224270 of 06-42020663
Tenaamstellen in de showroom! Daardoor is het ook mogelijk om ook 's weekends ( ook op zondag ) en 's avonds langs te komen voor een bezichtiging en/of een proefrit.
WIJ ZIJN ZONDAG OPEN VAN 10:00 TOT 19:00 !
NA 19:00 OP AFSPRAAK.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.