Bouwjaar | 07-09-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.173 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | JP-343-J Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 9.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-09-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.173 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | JP-343-J Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Select Center |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 37A |
Postcode | 3762 EH |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50557280 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoselect-center.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4275 x 1810 x 1533 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.230 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.330 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 665 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Nette en zeer goed rijdende Citroen DS4.
Onderhoudsboekjes en NAP aanwezig!
APK gekeurd tot 01-05-2025.
Wij hanteren GEEN afleverkosten.
= Bedrijfsinformatie =
U kunt ons ook bereiken op nr. 06-50557280 (ook via whatsapp) voor een afspraak.
Wij werken uitsluitend op afspraak!
Voorkom teleurstellingen en bel voordat u wilt komen.
Zo weet u dat de auto aanwezig is, indien wij het voertuig nog in voorraad hebben, dan houden wij gedurende uw reistijd de auto voor u gereserveerd.
Inruil van uw huidige auto is eventueel mogelijk.
Wij ruilen auto's in op handelsbasis.
Overschrijven, verzekeren of exporteren/uitvoeren is bij ons op de zaak mogelijk.
Garantie? Vraag naar onze voorwaarden!
Disclaimer: Er kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend aan,
Noch aanspraak gemaakt worden op de inhoud van deze advertentie.
Wij doen ons uiterste best om deze advertentie zo accuraat mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS4 | Opvallend goed
Zoekt u een auto die iedere rit tot een ware sensatie maakt? Een auto die zo opvallend is dat hij de jaloezie en bewondering van al uw collega's uitlokt? Dan is de Citroën DS4 wellicht de auto voor u. De DS4 is gebaseerd op de brave C4, maar is de extravagante levensgenieter van het duo middenklassers van Citroën.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroen een keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier groter.
Plus
- volop rijplezier
- originele vormgeving
- uitstekende prestaties, bescheiden verbruik
Min
- matige ruimte achterin
- achterruiten niet te openen
- forse prijs
Conclusie
Veel auto's proberen twee uitersten te combineren. Ze moeten sportief en toch comfortabel zijn, compact en toch ruim of opvallend en conservatief. Het gevolg is altijd een compromis tussen beide. Daarom brengt Citroën voortaan twee varianten van nieuwe modellen uit. De C4 is de meer behoudende auto van het nieuwe duo middenklassers. De hier gereden DS4 is de levensgenieter.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroën een duidelijke keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom beduidend minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier enorm.
Dat wordt versterkt door de motoren. De hier gereden HDi 160 en THP 200 zijn beide levendig, sterk en desondanks aangenaam zuinig. Het plezier wordt compleet gemaakt door de creatieve vormgeving, wat deze DS4 in alle opzichten opvallend goed maakt.