Bouwjaar | 27-02-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.052 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 76-NT-VH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.052 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 76-NT-VH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MK OCCASIONS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwslagersweg 8 |
Postcode | 3449 HX |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38969041 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mkoccasions.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 962 kg
Max. trekgewicht: 535 kg (ongeremd 450 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3666 x 1659 x 1477 cm
Wielbasis: 232 cm
Interieur
Interieurkleur: darkBlue
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
NETTE SPORTIEVE CITROEN C2 VTR AANGEBODEN, DE AUTO RIJD EN SCHAKELT GOED, EN ZIET ER VAN ZOWEL BINNEN ALS BUITEN NOG GOED UIT VOOR Z'N LEEFTIJD. VERDER HEEFT DE AUTO NOG EEN VOL JAAR APK EN DE AUTO IS VOORZIEN VAAN ZEER LEUKE OPTIES;
IJSKOUDE AIRCO
CLIMATRONIC
SPORTSTOELEN
ELEKTRISCHE RAMEN
ETC
LET OP: GEOPEND ALLEEN OP AFSPRAAK
Export mogelijk!
Export possible!
Inruil van uw huidige auto is bij ons mogelijk. BEPERKTE INRUIL
U kunt de auto gerust komen bezichtigen en proefrijden.
I.v.m snel wisselende voorraad zijn wij niet altijd op locatie BEL eerst om teleurstelling te voorkomen aub.
MK occasions is een RDW-erkend autobedrijf.
Wij kunnen bij ons op locatie tenaamstellen, ook in de avonduren en op zondag.
Wij brengen geen aflever-of rijklaar kosten in rekening
WIJ ZIJN OOK S'AVONDS EN IN HET WEEKEND GEOPEND OP AFSPRAAK.
Disclaimer. Hoewel aan de informatie van onze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed,
kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welk aard dan ook.
Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen
"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?
De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.
Plus
- Aantrekkelijke vormgeving
- Compact maar toch ruim en praktisch
Min
- Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
- Prijs/prestatie verhouding kan beter
Conclusie
Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.
De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.