Bouwjaar | 30-07-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.698 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 46-GNF-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-07-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.698 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 46-GNF-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Uniek Car Sale |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Herenstraat 101 |
Postcode | 3431 CB |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 47945859 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.uniekcarsale.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 343 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 775 kg
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 1.180 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Garantiepakketten
Uniek Car Sale vertrouwt op goede service en betrouwbaarheid. Wij bieden daarom de mogelijkheid om uw aankoop uit te breiden met één van onze garantiepakketten.
Wij bieden de volgende pakketten:
Meeneempakket
Pakket A
Pakket B
Meeneempakket:
o Auto direct meenemen zoals gezien
Pakket A van € 299,- inclusief BTW:
De auto wordt geleverd met:
o 1 maand garantie op de motor en versnellingsbak
o controleren vloeistoffen en eventueel op peil brengen
o vervangen olie
o vervangen oliefilter
o controleren remmen, indien nodig vervangen of repareren
o controleren multiriem, indien nodig vervangen of repareren
o controleren banden, indien nodig vervangen banden
o 1 jaar APK
o Nationale Autopas
Pakket B van € 499,- inclusief BTW:
o 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak
o vervangen olie
o vervangen oliefilter
o vervangen luchtfilter
o vervangen interieurfilter
o Auto poetsen
o 1 jaar APK
o Nationale Autopas
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.