Volkswagen Golf 1.6-16V Comfortline CLIMA/CRUISE

€ 999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-05-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 246.197 km
Deuren 3
Kenteken 18-JK-PH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.6-16V Comfortline CLIMA/CRUISE


€ 999,-

Algemeen

Bouwjaar 17-05-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 246.197 km
Deuren 3
Kenteken 18-JK-PH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage REFLEX
Contactpersoon M. Bulut
Adres Zwaaikom 33
Postcode 3812 PS
Plaats Amersfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24355025 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagereflex.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/80 R14
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.107 kg
Laadvermogen: 603 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

MOOIE GOLF 4 MET AIRCO, CRUISECONTROLE ELEKTRISCH PAKKET EN NOG VEEL MEER. DISTRIBUTIERIEM IS VERVANGEN BIJ 216.000 KM IN MEI 2020.

= Bedrijfsinformatie =

BEL ALTIJD EERST OP 06-24 355 025 - BGG 06-48 11 77 88

ONZE PLUSPUNTEN OP EEN RIJ:

*** FINANCIERING NODIG? REGELEN WIJ VOOR U ( ook voor zzp'ers ) ***
*** PERSOONLIJKE LENING NODIG? REGELEN WIJ VOOR U ***
*** AUTO LEASEN? REGELEN WIJ VOOR U ***
*** AL MEER DAN 20 JAAR ACTIEF IN DE AUTOBRANCHE ***
*** INRUILEN VAN UW AUTO ***
*** U MAG ELKE AUTO KEUREN BIJ EEN ONAFHANKELIJKE PARTIJ HIER OP LOCATIE ***
*** AANGESLOTEN BIJ BOVAG ***
*** RDW ERKEND ***
*** VWE ERKEND ***
*** NAP ERKEND ***

VOOR MEER EN GROTERE FOTO'S KIJK OP ONZE WEBSITE ONDER HET TABBLAD "OCCASIONS"!
PROEFRIT MOGELIJK NA EEN AFSPRAAK
------------------------------------------------------------------
BEL VOOR MEER INFO: 06-24 355 025
BGG: 06- 48 11 77 88
ELKE DAG NIEUWE AANVOER VAN OCCASIONS.
GEOPEND:MAANDAG-VRIJDAG: 10.00-18.00
AVONDEN, ZATER-,ZON- EN FEESTDAGEN: O P - A F S P R A A K

INRUIL, VERZEKERING & FINANCIERING MOGELIJK!
GEKOCHTE AUTO KAN DIRECT OP NAAM GEZET EN EVT. DE INRUILAUTO GEVRIJWAARD WORDEN.

Wij zijn een Erkend Leerbedrijf en aangesloten bij: RDW, VWE, NAP, A2SP, BOVAG, AUTOCREW & BOSCH CAR SERVICES!

U zoekt een scherp geprijsde, betrouwbare auto? Bij AutoGarage REFLEX bent u van harte welkom. Onze kracht ligt in het scherpe inkopen van gebruikte auto's. Daarbij is een correcte aflevering voor ons vanzelfsprekende uitgangspunt.

Alle vermelde prijzen zijn meeneemprijzen zonder afleveringskosten. Wij brengen dus geen afleveringskosten in rekening. Indien gewenst kunt u uw eigen afleveringspakket kiezen. Kijk hiervoor op onze website onder banner "ONLINE OFFERTE" of vraag er naar bij de verkoper.

De uitvoeringsspecificaties van onze occasions zijn met de grootste zorg aangegeven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie