Chevrolet Camaro Cabriolet 1996 3,8 Series II Aut.

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-1996
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 162.463 km
Deuren 2
Kenteken 54-HFD-3 Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.791 cc
Vermogen 144 kW (196 pk)

Chevrolet Camaro Cabriolet 1996 3,8 Series II Aut.


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 01-07-1996
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 162.463 km
Deuren 2
Kenteken 54-HFD-3 Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.791 cc
Vermogen 144 kW (196 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Control
Contactpersoon Danny van Kerkhof
Adres Sterrenbergweg 30
Postcode 3769 BT
Plaats Soesterberg
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53185490 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocontrol.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Tellerstand: 100.950 mijlen

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Gewichten
Ledig gewicht: 1.500 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.940 kg

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
Emissieklasse: Euro 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Een nette en vrij bijzondere Camaro in de cabriolet uitvoering van 1996 die sinds 2008 op Nederlands kenteken staat en sindsdien slechts als funauto gebruikt is, de apk rapporten zijn nog aanwezig met als indicatie de lage extra kilometers per jaar. De Camaro komt absoluut bij een liefhebber vandaan en de algehele staat en wijze waarop hij rijdt en aanvoelt bevestigt dit ook.
Het interieur is netjes te noemen en de elektrisch bedienbare cabriokap ook, leuk extraatje zijn de "tonneau covers" om over het ingeklapte cabriodak te klikken. Dit ziet er mooi afgewerkt uit en voorkomt dat er overal takjes en/of bladeren tussen komen.
Verder is er een RVS uitlaatdemper gemonteerd en staat de Camaro op ZR-1 style velgen met mooie Bridgestone potenza banden.
Echt een mooie en originele Camaro cabrio met een fris kleurtje en toch ruimte voor 4 personen. De 3,8 V6 doet moeiteloos zijn werk en is nog enigszins bescheiden qua verbruik, al met al een hartstikke leuke summercruiser voor een bescheiden prijs.
Bel of mail voor meer info of een afspraak, wij zijn altijd bereikbaar op 0654 224411 of 0653 185490. APK tot Maart 2024

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Chevrolet Camaro | Terug in de tijd

Vroeger was alles beter. Of lijkt dat alleen maar zo? Is het geheugen selectief en zijn alleen de mooie herinneringen blijven hangen? Chevrolet introduceert nu een nieuwe versie van de legendarische Camaro. Het karakter blijft trouw aan het origineel, maar de techniek en de vormgeving zijn aangepast aan deze tijd. Weet de nieuwe Camaro het gevoel van weleer terug te brengen?

Autotest | Chevrolet Camaro Terug in de tijd

De Chevrolet Camaro is een moderne interpretatie van een ouderwetse, Amerikaanse bullebak. Helaas is de nieuwe versie matig van kwaliteit en is het verbruik te hoog voor de prestaties. Teleurstellend.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • prima audiosysteem

Min

  • (zeer) hoog verbruik
  • weinig hoofdruimte
  • vele ergonomische missers

Conclusie

Was vroeger alles beter? Is het echt zo leuk om terug te gaan in de tijd? Chevrolet denkt van wel en brengt een moderne interpretatie van de Camaro op de markt. De vormgeving is een geslaagde evolutie van het oude ontwerp. Onderhuids is de techniek modern.

Puur objectief gezien is de Camaro desondanks geen aanrader. Bovenop de vele al genoemde nadelen, was de testauto niet vrij van rammeltjes, is er geen navigatiesysteem leverbaar, beslaat de voorruit zodra de airco wordt uitgeschakeld, zijn de kunststof panelen zo zacht dat ze lijken te zijn gemaakt van gerycleerde McDonalds bakjes, kan de bijrijder de voeten branden aan de hete uitlaat onder het rechter portier en wordt de bestuurder gekleineerd met allerhande piepjes en waarschuwingen.

Maar daar staat letterlijk en figuurlijk een hele grote plus tegenover: de Camaro is radicaal anders dan Europese en Japanse sportwagens. Bij de Camaro gaat het niet om maximaal presteren, maar om maximaal presenteren. Als het gaat om spanning en sensatie, dan verslaat de Camaro de concurrentie nog altijd.

Deel deze advertentie