Bouwjaar | 22-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.483 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-115-DX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.483 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-115-DX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ekris Zeist |
Contactpersoon | Taco Schouten |
Adres | Blanckenhagenweg 2224 |
Postcode | 3712 DE |
Plaats | Huis ter Heide Ut |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6925872 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2023 - 2024
Modelcode: G08
Typenummer: 41DU
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Actieradius: 453 km
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 189 x 167 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.155 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.725 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Schwarz stiksel Blau Schwarz
Bekledingcode: MANL
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 189 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Geen verbrandingsmotor. Geen motorgeluid. Luister naar de stilte van elektrisch rijden in deze BMW iX3. Fiscaal aantrekkelijk is de elektromotor, waarmee u niet alleen stil maar ook uitermate pittig kunt rijden. De kilometerstand van deze dealeronderhouden auto is laag, slechts 3567. De auto is van bouwjaar 2024. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Basisuitvoering? Niks daarvan! Deze komt met lederen interieur, een elektrisch bediende glazen panorama dak en een elektrisch bedienbare achterklep. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Aan een fijn opwarmertje in de kille dagen is gedacht, in de vorm van een verwarmd stuurwiel. Natuurlijk behoren 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, geluidsisolerende ramen en aluminium dakrailing ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Het digitale dashboard vertelt u onderweg alles dat bijdraagt aan een veilige, efficiënte rit. Of u nu achteruit rijdt, parkeert of een smalle straat inslaat, de 360 graden camera op deze auto, mogelijk gemaakt door vier camera's, biedt een perfect beeld van uw omgeving. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. De radio harder of zachter zetten of iemand uit uw contactenlijst bellen. Dankzij de spraakbediening doet u dit allemaal met uw stem. De elektrisch inklapbare trekhaak is onzichtbaar gemonteerd. Met een eenvoudige beweging verschijnt de trekhaak zodra u deze nodig hebt. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van connected drive services, Harman Kardon-audiosysteem, navigatiesysteem met harde schijf, WIFI-hotspot, achteropkomend verkeer waarschuwing en kruisend verkeer detectie.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze BMW iX3 samen. U hoeft uw ogen niet meer van de weg te halen om dashboardinformatie te checken. De head-up display projecteert het rechtstreeks in uw zichtveld. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping s
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW X3 (2010 - 2017) | Groots en toch bescheiden
De diepe brul van de motor, de hoge zit en het stoere uiterlijk maken een SUV tot een machtige machine. Maar een "Sports Utility Vehicle" wordt om exact dezelfde redenen betiteld als milieuonvriendelijk, politiek incorrect en "fout". Daarom heeft BMW een relatief compacte SUV op de prijslijst staan: de X3. Nu is het tijd voor de geheel nieuwe X3 die op alle fronten zou zijn verfijnd en verbeterd ten opzichte van de vorige generatie.
De nieuwe BMX X3 is minder SUV en meer luxe-auto dan voorheen. De 20d presteert prima en is relatief zuinig. Het weggedrag van de X3 is bovengemiddeld goed.
Plus
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
- beschaafde vormgeving
Min
- hoofdsteunen voorstoelen te laag
- matige prestaties off-road of in sneeuw
Conclusie
Groots en toch bescheiden, zo kan de nieuwe BMW X3 het beste worden samengevat. Ondanks de forse buitenmaten, zorgt een harmonieus lijnenspel voor een uiterst beschaafde uitstraling. In tegenstelling tot de voorganger, biedt de nieuwe X3 binnenin dezelfde luxe en hetzelfde uitrustingsniveau als alle andere BMW's.
Met de tweeliter dieselmotor onder de motorkap is de X3 geen machtige SUV. De X3 20d presteert desondanks prima en is dankzij Efficient Dynamics opmerkelijk zuinig voor een auto in dit segment. Zoals iedere BMW heeft ook de X3 een bovengemiddeld goed weggedrag.