Bouwjaar | 19-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.434 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-638-FV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.434 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-638-FV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ekris Utrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop gebruikt |
Adres | Proostwetering 51 |
Postcode | 3543 AC |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2713625 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2020 - 2024
Modelcode: G08
Typenummer: 41DU
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aandrijving
Actieradius: 461 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 189 x 167 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.155 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.725 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 80 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 67 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 16 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 150 kW, 563 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 25 minuten
Interieur
Interieurkleur: Leder Vernasca Schwarz stiksel Blau Schwarz
Bekledingcode: MANL
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 22:13
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:38
Bruikbare accucapaciteit: 76 kWh
Ingeschatte actieradius: 369 km
Ingeschat verbruik: 23.88 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 342 km
Actieradius praktijk winter: 295 km
Verbruik praktijk zomer: 23.55 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 28.21 kWh/100km
Elektrisch rijden was niet eerder zo aantrekkelijk verpakt. Met de BMW iX3 kiest u voor aansprekende vormgeving en schone techniek. U wordt actief onderdeel van de energietransitie met de elektromotor. De krachtige motor geeft deze BMW uitstekende prestaties. Basisuitvoering? Niks daarvan! Deze komt met lederen interieur, een elektrisch bediende glazen panorama dak en een elektrisch bedienbare achterklep. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Aan een fijn opwarmertje in de kille dagen is gedacht, in de vorm van een verwarmd stuurwiel. Ook LED koplampen, adaptief dempingsysteem, adaptief onderstel, geluidsisolerende ramen, aluminium dakrailing en elektrisch inklapbare buitenspiegels horen tot de voorzieningen op deze auto.
Snelheid, omgevingsinfo, navigatie en communicatie... Het digitale dashboard geeft alles realtime weer. Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto vergemakkelijkt het parkeren aanzienlijk, vooral in krappe ruimtes. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Even niks om achter de auto te hangen? Dan is de elektrisch inklapbare trekhaak superhandig. Natuurlijk behoren connected drive services, Harman Kardon-audiosysteem, navigatiesysteem met harde schijf, WIFI-hotspot, achteropkomend verkeer waarschuwing en kruisend verkeer detectie ook tot de uitrusting van deze
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW X3 (2010 - 2017) | Groots en toch bescheiden
De diepe brul van de motor, de hoge zit en het stoere uiterlijk maken een SUV tot een machtige machine. Maar een "Sports Utility Vehicle" wordt om exact dezelfde redenen betiteld als milieuonvriendelijk, politiek incorrect en "fout". Daarom heeft BMW een relatief compacte SUV op de prijslijst staan: de X3. Nu is het tijd voor de geheel nieuwe X3 die op alle fronten zou zijn verfijnd en verbeterd ten opzichte van de vorige generatie.
De nieuwe BMX X3 is minder SUV en meer luxe-auto dan voorheen. De 20d presteert prima en is relatief zuinig. Het weggedrag van de X3 is bovengemiddeld goed.
Plus
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
- beschaafde vormgeving
Min
- hoofdsteunen voorstoelen te laag
- matige prestaties off-road of in sneeuw
Conclusie
Groots en toch bescheiden, zo kan de nieuwe BMW X3 het beste worden samengevat. Ondanks de forse buitenmaten, zorgt een harmonieus lijnenspel voor een uiterst beschaafde uitstraling. In tegenstelling tot de voorganger, biedt de nieuwe X3 binnenin dezelfde luxe en hetzelfde uitrustingsniveau als alle andere BMW's.
Met de tweeliter dieselmotor onder de motorkap is de X3 geen machtige SUV. De X3 20d presteert desondanks prima en is dankzij Efficient Dynamics opmerkelijk zuinig voor een auto in dit segment. Zoals iedere BMW heeft ook de X3 een bovengemiddeld goed weggedrag.