Bouwjaar | 06-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.098 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-544-RT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.098 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-544-RT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ekris Utrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop gebruikt |
Adres | Proostwetering 51 |
Postcode | 3543 AC |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2713625 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2022 - dec 2023
Modelcode: U11
Typenummer: 61EF
Technische informatie
Vermogen: 230 kW (313 PK)
Vermogen elektromotor(en): 200 kW (272 PK)
Koppel: 494 Nm
Aandrijving
Actieradius: 438 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 185 x 162 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.985 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.580 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 66 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 76 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 3 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 130 kW, 558 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 24 minuten
Interieur
Interieur: Alcantara Sensatec Schwarz, Alcantara (KGNL)
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 63.17 kWh
Ingeschatte actieradius: 324 km
Ingeschat verbruik: 22.65 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 325 km
Actieradius praktijk winter: 280 km
Verbruik praktijk zomer: 22.3 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 26.71 kWh/100km
Geavanceerde technologie verpakt in aantrekkelijk design. Met deze BMW iX1 rijdt u elektrisch in stijl. U kunt ervoor kiezen vanwege het milieu. Maar de elektromotor biedt ook power en prestaties! De krachtige motor geeft deze BMW uitstekende prestaties. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Geniet van de lichtinval en het uitzicht van het grote glazen panoramadak. Aan een fijn opwarmertje in de kille dagen is gedacht, in de vorm van een verwarmd stuurwiel. Ook is de auto voorzien van: LED koplampen, BMW M-sportpakket, adaptief dempingsysteem, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Het digitale dashboard stelt u in staat uw cockpitinterface te personaliseren. Inparkeren? Met de achteruitrijcamera heeft u er geen omkijken meer naar! Spraakbediening herkent uw stem en voert opdrachten uit terwijl u beide handen aan het stuur houdt. Deze BMW iX1 is voorzien van remote services. Via uw smartphone bedient u diverse functies ook op afstand en krijgt u informatie over de status van uw auto. In deze auto mag u niet alleen gezien, maar ook gehoord worden. Het Harman/Kardon audiosysteem is een ware krachtpatser... mét smaak. En deze auto heeft ook Harman Kardon-audiosysteem, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, DAB ontvangst en regensensor als standaard uitrusting.
D
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW iX1 | Gezinsauto in hart en nieren
Elektrische auto's hebben vanwege hun techniek allemaal grofweg dezelfde rijeigenschappen. Dat is een probleem voor BMW, waar alles draait om het onderscheidende karakter. Nog lastiger wordt het bij een elektrische gezinsauto, want daar staan functionaliteit, comfort en veiligheid centraal. Is de iX1, de elektrische gezinsauto van BMW, toch een echte BMW?
De BMW iX1 is een elektrisch aangedreven gezinsauto die dankzij het verfijnde onderstel en de uitstekende prestaties heel veel rijplezier biedt. Tegelijk is de iX1 handzaam, comfortabel en functioneel
Plus
- snel, levendig en zuinig
- sportief, dynamisch karakter
- even functioneel als een doorsnee SUV
Min
- kostbare Intro Edition
- spullen vallen uit open bergvak onder middentunnel
- wielen lijken het koetswerk soms voorbij te willen
Conclusie
BMW stond voor een uitdaging. De iX1 moest de functionaliteit van een gezinsauto en de bijna saaie perfectie van een elektromotor combineren met sportiviteit en rijplezier. Na een week rijden is de conclusie dat BMW met vlag en wimpel is geslaagd om deze lastige combinatie te realiseren.
Om te beginnen maakt de iX1 optimaal gebruik van de mogelijkheden die elektrische aandrijving biedt. De "iX1 xDrive 30" is sterker dan de snelste X1 met benzinemotor, terwijl de elektrische variant comfortabeler, soepeler en voordeliger is. De actieradius en laadsnelheid breken geen records in het segment, maar zijn ruim voldoende voor een premium-merk.
Vervolgens is BMW erin geslaagd de iX1 een sterk karakter te geven. De bestuurder is echt betrokken bij het rijden, waardoor ook is te merken hoe mooi de auto reageert op commando's. Dat geeft heel veel voldoening en nodigt steeds uit tot meer. Tegelijkertijd is de iX1 even ruim en praktisch als iedere andere middelgrote SUV. Kortom: de iX1 is een gezinsauto in hart en nieren!