Bouwjaar | 28-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.420 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-936-PF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 384 kW (523 pk) |
€ 89.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.420 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-936-PF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 384 kW (523 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Poelgeest Amersfoort B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ruimtevaart 2 |
Postcode | 3824 MX |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4621500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.van-poelgeest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Modelcode: I20
Referentienummer: CN27443
Technische informatie
Koppel: 765 Nm
Aandrijving
Actieradius: 613 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 495 x 197 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.485 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 3.145 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 112 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 45 minuten
Accu snelladen: 200 kW
Interieur
Interieurkleur: Interieurdesign Atelier Oyster
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 635 min
Topprestaties zonder emissies: de BMW iX is een elektrische auto zonder compromissen. Op een volle acculading kan deze auto de gebruikelijke dagelijkse ritten allemaal maken. Het opladen gaat eenvoudig aan een openbare laadpaal of aan uw eigen oplaadpunt thuis. Hoewel de auto uit 2023 komt, heeft hij maar 5420 kilometer gereden. Ze zeggen weleens dat stijlvol en handig niet gauw samengaan. In dit geval wel: kijk maar naar het lederen interieur en de elektrisch bedienbare achterklep. Met het comfort van het verwarmbare stuurwiel, de voorstoelen inclusief massagefunctie en de achterbankverwarming benadrukt deze auto zijn positie als een ware verwenauto. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Verhoogde stabiliteit, optimale wegligging en comfortabel vervoer: de luchtvering en de comfortstoelen zorgen ervoor. Met het grote glazen panoramadak voelt het alsof u in een cabrio zit. Bij de uitrusting van deze BMW horen onder meer 22 inch lichtmetalen velgen, LED-koplampen, BMW M-sportpakket, adaptief dempingsysteem, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Dankzij het digitale dashboard leest u alle benodigde info gemakkelijk en overzichtelijk af. De achteruitrijcamera laat duidelijk zien hoeveel ruimte u nog heeft bij het inparkeren. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Spraaksturing is onderdeel van de uitrusting van deze auto. Met uw stem kunt u de belangrijkste voertuigfuncties bedienen. Had u de auto nou wel afgesloten? Met Connected Services checkt u het overal en altijd. De BMW is standaard voorzien van: high performance audiosysteem, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning en draadloos opladen.
Zoal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW iX | Op grote voet
BMW introduceert een reeks nieuwe elektrische auto's. De meest iconische daarvan is de "iX". Dat is niet alleen omdat de iX veruit de grootste is, maar ook omdat het model er op zijn zachtst gezegd bijzonder uitziet. De vormgeving is zo uitgesproken, dat er nauwelijks aandacht voor andere aspecten is. Daarom heeft Autozine de iX klein en bescheiden op de foto gezet om zich vervolgens op de overige kwaliteiten te concentreren.
De BMX iX combineert innovatieve vormgeving met vernieuwende techniek. De elektrische aandrijflijn toont de expertise van BMW op dit vlak. Ook het dynamisch comfortabele weggedrag maakt de iX uniek.
Plus
- uitmuntend weggedrag
- superieur gevoel
- innovatief concept
Min
- onhandig klein dashboardkastje
- onhandelbaar groot in de stad
- belachelijke IconicSounds
Conclusie
De BMX iX is een reusachtige elektrische auto die zich bedient van controversiële vormgeving. Alles aan de iX is groot en juist de vormgeving moet dat maskeren. Dat lukt echter alleen met een lichte lakkleur in combinatie met donkere accenten. Dankzij de enorme buitenmaten is de binnenruimte riant.
De proefrit leert echter dat de iX veel meer kwaliteiten heeft! Naast de innovatieve vormgeving biedt de iX ook vernieuwende ergonomie en dat maakt het dagelijks leven makkelijker. Aan de aandrijflijn is merkbaar dat BMW al vroeg begon met elektrische auto's en nu een voorsprong heeft op fabrikanten die net beginnen. Dat blijkt allereerst uit de uitgekiende balans tussen actieradius, prestaties en prijs van de hier gereden "xDrive 40". Daarnaast benut BMW alle voordelen van elektrisch rijden met brutaal snelle acceleratie, een fluisterstil interieur en flexibele instellingen voor het terugwinnen van energie. Het weggedrag is samen te vatten als stabiel en tegelijkertijd uiterst comfortabel.
Kortom: ja, de iX leeft op grote voet, maar geeft daar grootste kwaliteiten voor terug.