BMW I4 M50 High Executive M Sportpakket Pro 84kwh / Schuifdak / Harman Kardon / Elektrisch verstelbare stoelen / 19''

€ 68.950,- incl. BTW

Bouwjaar 13-06-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 35.656 km
Deuren 5
Kenteken T-284-GG Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 399 kW (543 pk)

BMW I4 M50 High Executive M Sportpakket Pro 84kwh / Schuifdak / Harman Kardon / Elektrisch verstelbare stoelen / 19''


€ 68.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-06-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 35.656 km
Deuren 5
Kenteken T-284-GG Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 399 kW (543 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ekris Utrecht
Contactpersoon Afdeling verkoop gebruikt
Adres Proostwetering 51
Postcode 3543 AC
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2713625 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ekris.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul 2021 - 2024
Modelcode: G26
Typenummer: 31AW

Technische informatie
Koppel: 795 Nm

Aandrijving
Actieradius: 520 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 2.735 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 83 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 72 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 37 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 205 kW, 827 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 19 minuten

Interieur
Interieurkleur: Leder Vernasca Cognac stiksel Schwarz
Bekledingcode: MAPQ
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 23:18
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:48
Bruikbare accucapaciteit: 79.7 kWh
Ingeschatte actieradius: 396 km
Ingeschat verbruik: 23.32 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 386 km
Actieradius praktijk winter: 333 km
Verbruik praktijk zomer: 22.96 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 27.5 kWh/100km

Sportieve prestaties zonder motorgeluid. Ervaar de stille kracht van elektrisch rijden met deze BMW i4. Deze auto, aangedreven door een krachtige elektromotor, levert indrukwekkende prestaties met een topsnelheid van meer dan 200 km/u. De auto is van het bouwjaar 2023 en is van de eerste eigenaar. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Een fraai lederen interieur, dat in daglicht baadt dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak. En voor 'handsfree' in- en uitladen vindt u aan de achterzijde de elektrisch bedienbare achterklep. Deze BMW i4 heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. In deze sportstoelen voel je je één met je auto. Bij deze BMW i4 is aan alles gedacht, tot en met een verwarmd stuurwiel aan toe. Ook is de auto voorzien van: LED koplampen, adaptief dempingsysteem, adaptief M-onderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Duik in de digitale wereld van mobiliteit waar alles wat u nodig heeft voor een comfortabele en veilige rit, wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! Vanaf elke plek contact maken met deze auto: dat kan met behulp van remote services, die u simpel activeert met uw smartphone. Het Harman/Kardon audiosysteem is afgestemd op het interieur van de auto. De geluidskwaliteit is onovertroffen. Waarheen gaat de reis? Het full map navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! U bent in deze BMW ook voorzien va

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!

De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?

Autotest | BMW i4 Eindelijk wat te kiezen!

De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.

Plus

  • weggedrag als een gewone BMW
  • motorisch superieur aan een gewone BMW

Min

  • geen bergruimte onder voorklep
  • geen ruitenwisser achterop

Conclusie

De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.

Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.

Deel deze advertentie