Bouwjaar | 01-04-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.706 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-513-JP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 399 kW (543 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.706 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-513-JP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 399 kW (543 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ekris Zeist |
Contactpersoon | Taco Schouten |
Adres | Blanckenhagenweg 2224 |
Postcode | 3712 DE |
Plaats | Huis ter Heide Ut |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6925872 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2021 - 2024
Modelcode: G26
Typenummer: 31AW
Technische informatie
Koppel: 795 Nm
Aandrijving
Actieradius: 520 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 2.735 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 83 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 72 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 37 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 205 kW, 827 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 19 minuten
Interieur
Interieurkleur: Cognac stiksel Schwarz
Bekledingcode: MAPQ
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 23:18
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:48
Bruikbare accucapaciteit: 79.7 kWh
Ingeschatte actieradius: 396 km
Ingeschat verbruik: 23.32 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 386 km
Actieradius praktijk winter: 333 km
Verbruik praktijk zomer: 22.96 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 27.5 kWh/100km
Niet alleen de techniek van deze elektrische BMW i4 is vernieuwend. Ook het ontwerp onderscheidt zich duidelijk van de massa. U zult verrast zijn door de power van de elektromotor. En stil! De krachtige motor geeft deze BMW uitstekende prestaties. Houdt u van een luxe uitstraling? Dan is het lederen interieur een heel aantrekkelijke extra! In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Stevig ondersteund door de sportstoelen blijft u bij elke beweging op uw plek. Licht, lucht, ruimte en gemak wordt verzorgd door het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Het verwarmbare stuurwiel is een teken van ultieme luxe. Deze voorziening is een topklasse auto waardig. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer LED-koplampen, adaptief dempingsysteem, adaptief M-onderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Praktisch, helder en uitermate handig is het digitale dashboard. Alle functies haarscherp in beeld! Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. Dankzij Connected Services heeft u overal en altijd uw dashboard op zak. Alle belangrijke functies zijn te checken via de app. Boven op alle andere extra's is het Harman/Kardon audiosysteem een vermelding waard. Wat een topklasse geluid! Met het full map navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. Natuurlijk behoren met leder bekleed dashboard, Harman Kardon-audiosysteem, achteropkomen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!
De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?
De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.
Plus
- weggedrag als een gewone BMW
- motorisch superieur aan een gewone BMW
Min
- geen bergruimte onder voorklep
- geen ruitenwisser achterop
Conclusie
De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.
Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.