Bouwjaar | 15-03-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.546 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-536-NR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
€ 51.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-03-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.546 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-536-NR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ekris Utrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop gebruikt |
Adres | Proostwetering 51 |
Postcode | 3543 AC |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2713625 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2022 - 2024
Modelcode: G26
Typenummer: 41AW
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aandrijving
Actieradius: 483 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.965 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.545 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 70 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 80 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 23 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 180 kW, 806 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 18 minuten
Interieur
Interieur: Alcantara Sensatec Schwarz, Leder/stof (KGNL)
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 66.78 kWh
Ingeschatte actieradius: 362 km
Ingeschat verbruik: 22.29 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 358 km
Actieradius praktijk winter: 309 km
Verbruik praktijk zomer: 21.95 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 26.29 kWh/100km
De ruimte van een stationwagen in het uiterlijk van een handige stadsauto. Daarmee noemen we meteen een van de grootste pluspunten van deze hatchback. CO2-uitstoot? Met de elektromotor rijdt u stil en schoon! Hoewel de auto uit 2023 komt, heeft hij maar 5000 kilometer gereden. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Voor het overzicht tijdens iedere rit is deze BMW i4 voorzien van een gemakkelijk afleesbaar digitaal dashboard. Onder alle omstandigheden perfect zicht op wat zich achter de auto afspeelt: de achteruitrijcamera zorgt ervoor! Met Connected Services wordt iedere rit nóg veiliger. In deze i4 vindt u schakelaars op het stuur om het full map navigatiesysteem te bedienen en het audiosysteem met DAB-ontvangst. De achteropkomend verkeer waarschuwing is een mooie veiligheidsoptie, die middels sensoren in de gaten houdt wat er onderweg achter u gebeurt. U bent in deze BMW ook voorzien van automatische airconditioning, regensensor, cruise control, sportstuurwiel, automatisch dimmende buitenspiegels en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Als bestuurder van deze BMW bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologi
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!
De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?
De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.
Plus
- weggedrag als een gewone BMW
- motorisch superieur aan een gewone BMW
Min
- geen bergruimte onder voorklep
- geen ruitenwisser achterop
Conclusie
De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.
Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.