BMW I4 Edrive35 High Executive M Sportpakket 66 kWh / Schuifdak / HiFi / Schteruitrijcamera / Stuurwiel Verwarmd / 18''

€ 51.950,- incl. BTW

Bouwjaar 20-03-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 18.394 km
Deuren 5
Kenteken S-715-PR Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 210 kW (286 pk)

BMW I4 Edrive35 High Executive M Sportpakket 66 kWh / Schuifdak / HiFi / Schteruitrijcamera / Stuurwiel Verwarmd / 18''


€ 51.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-03-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 18.394 km
Deuren 5
Kenteken S-715-PR Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 210 kW (286 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ekris Utrecht
Contactpersoon Afdeling verkoop gebruikt
Adres Proostwetering 51
Postcode 3543 AC
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2713625 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ekris.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov 2022 - 2024
Modelcode: G26
Typenummer: 41AW

Technische informatie
Koppel: 400 Nm

Aandrijving
Actieradius: 483 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.965 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.545 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 70 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 80 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 23 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 180 kW, 806 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 18 minuten

Interieur
Interieurkleur: Alcantara Sensatec Schwarz
Bekledingcode: KGNL
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection

Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 66.78 kWh
Ingeschatte actieradius: 362 km
Ingeschat verbruik: 18.44 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 358 km
Actieradius praktijk winter: 309 km
Verbruik praktijk zomer: 18.15 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 21.74 kWh/100km

Hij biedt volop ruimte, deze BMW i4, en dankzij zijn elektrische aandrijving is er ook plenty vermogen voor een dynamische rijstijl. Een elektrische auto is echt niet meer alleen voor korte ritjes. Het rijbereik van deze auto biedt voldoende ruimte voor uw dagelijkse ritten. Daardoor kan het opladen vaak 's nachts gebeuren. De krachtige motor geeft deze BMW uitstekende prestaties. Het lederen interieur zorgt voor een klasse uitstraling. Deze BMW i4 heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. De sportstoelen houden u en uw passagier stevig vast tijdens een snelle rit, maar bieden ook altijd comfortabele ondersteuning. Het interieur lijkt groter en ruimtelijker dankzij het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Wind, sneeuw, hagel, regen... allemaal vergeten als u het verwarmd stuurwiel in handen heeft. Ook LED-achterlichten, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.

U kunt het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst en het full map navigatiesysteem bedienen met de knoppen op het stuur. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Achter het stuur van deze BMW bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Op de plaats van bestemming zijn het de parkeersensoren voor en achte

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!

De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?

Autotest | BMW i4 Eindelijk wat te kiezen!

De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.

Plus

  • weggedrag als een gewone BMW
  • motorisch superieur aan een gewone BMW

Min

  • geen bergruimte onder voorklep
  • geen ruitenwisser achterop

Conclusie

De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.

Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.

Deel deze advertentie