Bouwjaar | 04-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.640 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XG-109-D Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.640 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XG-109-D Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ekris Utrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop gebruikt |
Adres | Proostwetering 51 |
Postcode | 3543 AC |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2713625 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2018 - jun 2022
Modelcode: I01
Typenummer: 8P21
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aandrijving
Actieradius: 359 km (255 km elektrisch)
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 401 x 179 x 160 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.245 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.710 kg
Accu
Accu: 42 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 70 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 50 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 199 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 40 minuten
Interieur
Interieur: BMW i interieur design Atelier, Stof (BHGI)
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 11:43
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:55
Bruikbare accucapaciteit: 40.09 kWh
Ingeschatte actieradius: 240 km
Ingeschat verbruik: 19.41 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 189 km
Actieradius praktijk winter: 163 km
Verbruik praktijk zomer: 18.27 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 21.9 kWh/100km
Valt u voor de milieuvriendelijke aandrijftechniek? Of voor de comfortabele rijbeleving? Met de elektrisch aangedreven BMW i3 hoeft u niet te kiezen. De fluisterstille elektromotor zorgt voor een serene rijervaring. De auto is van het bouwjaar 2019 en is van de eerste eigenaar. De krachtige motor geeft deze BMW uitstekende prestaties. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. Volop licht en ruimtelijk gevoel geeft het elektrische bediende glazen panoramadak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Het personaliseren van uw cockpitinterface is mogelijk met het digitale dashboard in deze auto. Zo'n lekkere jonge auto heeft natuurlijk leuke extra's, zoals remote services. Met een speciale app maakt u overal verbinding met de auto. Zo kunt u functies activeren en controleren. Het audiosysteem is gecombineerd met het navigatiesysteem en geeft u de keus om onderweg te luisteren wat u wilt. Route- en verkeersinfo, uw favoriete albums en radioprogramma's, podcasts, luisterboeken... zeg het maar. Deze auto heeft ook bluetooth en DAB+ aan boord. Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. De uitrusting van deze BMW is met regen- en lichtsensor, cruise control, airconditioning, automatisch dimmende binnenspi
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i3 | Pionieren zonder zorgen
Razend enthousiast, lyrisch, bijna verliefd was de testredacteur na de eerste kennismaking met de BMW i3. Van nature is een elektrische auto al stiller, sneller, comfortabeler en natuurlijk schoner dan een auto met verbrandingsmotor. De i3 voegt daar ook nog eens een "premium" uitstraling aan toe, zodat elektrisch rijden pure verwennerij wordt. Net als andere elektrische auto's wordt de i3 ook geplaagd door een beperkte actieradius. Daar zou de nieuwe variant met "range extender" een oplossing voor moeten bieden.
De BMW i3 is veel meer dan een elektrische auto. Het is een BMW! En dat betekent ongekend rijplezier en premium kwaliteit. Bovendien is de i3 te voorzien van een benzinemotor, goed voor 100 km reserve
Plus
- minder beperkingen dankzij range extender
- uitstekende rijeigenschappen
- Overtuigend premium-gevoel
Min
- Matige beenruimte achterin
- A-stijl hindert zicht (afhankelijk van postuur bestuurder)
Conclusie
De i3 is BMWs compacte, elektrische auto. Zoals mag worden verwacht van BMW, staan de rijeigenschappen op een hoger niveau dan bij een doorsnee elektrische auto. De uitrusting is, met de juiste optie-pakketten, compleet en vooruitstrevend. Daarbij heeft BMW de i3 vanaf de basis als elektrische auto ontworpen, met als resultaat dat de binnenruimte optimaal bruikbaar en toegankelijk is.
De gewone i3 legt in theorie 190 km af op een volle accu. Reken in de praktijk op zo'n 150 km en bij koud weer of een sportieve rijstijl op 100 km. Omdat zo'n beperkte actieradius zorgen geeft, is de i3 voortaan ook leverbaar met range extender. Deze hulpmotor zorgt voor 100 km extra actieradius, waarmee de angst voor leegrijden wordt weggenomen en de auto breder inzetbaar is.