Bouwjaar | 15-10-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.905 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 94-KDD-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-10-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.905 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 94-KDD-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Uniek Car Sale |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Herenstraat 101 |
Postcode | 3431 CB |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 47945859 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.uniekcarsale.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 175 x 141 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Garantiepakketten
Uniek Car Sale vertrouwt op goede service en betrouwbaarheid. Wij bieden daarom de mogelijkheid om uw aankoop uit te breiden met één van onze garantiepakketten.
Wij bieden de volgende pakketten:
Meeneempakket
Pakket A
Pakket B
Meeneempakket:
o Auto direct meenemen zoals gezien
Pakket A van € 299,- inclusief BTW:
De auto wordt geleverd met:
o 1 maand garantie op de motor en versnellingsbak
o controleren vloeistoffen en eventueel op peil brengen
o vervangen olie
o vervangen oliefilter
o controleren remmen, indien nodig vervangen of repareren
o controleren multiriem, indien nodig vervangen of repareren
o controleren banden, indien nodig vervangen banden
o 1 jaar APK
o Nationale Autopas
Pakket B van € 499,- inclusief BTW:
o 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak
o vervangen olie
o vervangen oliefilter
o vervangen luchtfilter
o vervangen interieurfilter
o Auto poetsen
o 1 jaar APK
o Nationale Autopas
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.