Bouwjaar | 19-08-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 320.011 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 62-DH-LN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-08-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 320.011 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 62-DH-LN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | U.J. Oordt Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Elsterstraatweg 28A |
Postcode | 3922 GG |
Plaats | Elst (utrecht) |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36339268 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ujoordtautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Coupé
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 228 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 176 x 135 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.215 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.625 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Deze Audi TT komt uit 1999, werd geleverd van 17-06-1998 tot 01-07-2005 en kostte toen € 40.706,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 1999 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 132 kW (179 PK) en een cilinderinhoud van 1781 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 228 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 7,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,1 liter per 100 km en hij weegt 1215 kg. De APK is geldig tot 29-04-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.
Audi TT 1.8 5V Turbo Nieuwe DB-Riem+koppeling gekregen bij km299.624 (zie foto's)
Goed rijdende auto!
Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd, Maar mocht u toch vragen hebben kunt u contact opnemen met Martijn Oordt tel. 0636339268 bij geen gehoor Uleke-Jan tel. 0653448474
Wij kunnen ter plekke overschrijven, en zijn bereid buiten openingstijden een afspraak te maken!
We horen graag van u!
Met vriendelijke groet,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi TT | Vernieuwingsdrang
De TT was altijd het mode-popje van Audi. De TT was mooi, aantrekkelijk en sportief. Maar de TT was ook een buitenstaander. En dat was jammer. Daarom gooit Audi het met de nieuwe TT over een heel andere boeg. De nieuwe TT is een waar stijl-ikoon en een echte vernieuwer. Maak kennis met het nieuwe boegbeeld van Audi.
De nieuwe TT is het paradepaardje van Audi. Zowel de vormgeving als de ergonomie zijn echt innovatief. Daarbij is de nieuwe TT comfortabeler en tegelijk sportiever dan voorheen.
Plus
- vernieuwende opzet Virtual Cockpit
- sportief en toch comfortabel
- oogstrelende vormgeving
Min
- minimale ruimte achterin (nog minder dan bij andere coupés)
- karige standaarduitrusting
- risico op spatten bij tanken
Conclusie
Audi introduceert de nieuwe TT Coupé. Met deze derde generatie is de TT niet langer een niche model van Audi, maar een echte vernieuwer. Zowel op het gebied van vormgeving als techniek vervult de TT voortaan een voortrekkersrol bij Audi. De virtual cockpit is een echte sprong vooruit en wat Autozine betreft vindt deze nieuwe ontwikkeling zijn weg zo snel mogelijk naar alle andere modellen van Audi.
Wanneer kalm wordt gereden is de TT comfortabel, terwijl in de besturing en de wegligging altijd merkbaar is dat de auto tot veel meer in staat is. Wanneer sportief wordt gereden, maakt de techniek het makkelijk om het maximale uit de auto te halen. In vergelijking met de vorige generaties is de auto zowel sportiever als comfortabeler en ook dat maakt de nieuwe tot TT een echte vernieuwer.