Bouwjaar | 01-08-2017 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 44.988 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 448 kW (610 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2017 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 44.988 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 448 kW (610 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | PUUR Automotive Leusden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hamersveldseweg 14 |
Postcode | 3833 GP |
Plaats | Leusden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4941243 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.puurleusden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2015 - apr 2018
Technische informatie
Koppel: 560 Nm
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 83 liter
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 330 km/u
Ledig gewicht: 1.555 kg
Wielbasis: 265 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
= Bedrijfsinformatie =
Leuk dat jij een auto hebt gezien bij PUUR Leusden Automotive, waarbij passie voor auto's & techniek hoog in het vaandel staan. Bij PUUR doen we eerlijk en transparant zaken, hebben we persoonlijk contact en zorgen we voor plezier tijdens de aankoop van jouw nieuwe auto!
Deze auto voldoet aan het PUUR-keurmerk, dit houdt in dat al onze auto's een grondige voorinspectie ondergaan. Enkele kernpunten van deze voorinspectie zijn:
* Geen noemenswaardig schadeverleden
* Onderhouden volgens fabrieksvoorschriften
* Geur & rookvrij
Hoe wil jij jouw nieuwe auto geleverd hebben? Wij bieden de volgende mogelijkheden aan:
PUUR-gekeurd [ GRATIS ] : 3 maanden garantie, technische voorinspectie, minimaal 6 maanden APK, schoon opgeleverd
PUUR-onderhouden [ € 995,- ]: 6 maanden garantie, onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, nieuwe apk keuring, poetsbeurt interieur / exterieur, halve tank brandstof
PUUR-passie [ € 2.495,- ]: 12 maanden garantie, onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, nieuwe apk keuring, lakcorrectie (polijstbehandeling) met glascoating, volle tank brandstof
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.