vorige 210 van 1.356 volgende

Audi Q8 50 TDI quattro Pro Line S VOL | 4WIELSTURING | B&O | 360 | MEMORY | ACC | PANO | SOFT-CLOSE | MATRIX |

€ 57.950,-

Bouwjaar 09-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 203.035 km
Deuren 5
Kenteken XD-854-T Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 210 kW (286 pk)

Audi Q8 50 TDI quattro Pro Line S VOL | 4WIELSTURING | B&O | 360 | MEMORY | ACC | PANO | SOFT-CLOSE | MATRIX |


€ 57.950,-

Algemeen

Bouwjaar 09-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 203.035 km
Deuren 5
Kenteken XD-854-T Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 210 kW (286 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ros Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Galileistraat 28
Postcode 3902 HR
Plaats Veenendaal
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21923244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rosautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2018 - mrt 2022

Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 85 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 245 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 511 x 200 x 175 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.130 kg
Laadvermogen: 770 kg
GVW: 2.900 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 226 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal

Hoe je het ook wend of keert: in Duitsland weten ze hoe je topkwaliteit auto's bouwt. Ontwerp, prestaties, comfort en veiligheid: allemaal van even hoog niveau. Ook deze Audi Q8. Het elegante exterieurdesign krijgt een sportieve impuls met het S-Line styling pakket. Met zijn dieselmotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Aan gemak én ruimte is uitstekend gedacht: een elektrisch bediend glazen panorama dak en een elektrisch bedienbare achterklep. En dan krijgt u het mooie lederen interieur er ook nog eens bij! Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Deze Audi Q8 is niet zuinig met comfort. Wat dacht u van een verwarmde achterbank? Dankzij de matrix LED-verlichting geven de koplampen ook in het donker daglicht. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 21 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en LED-achterlichten.

De indeling van het digitale dashboard is zo ingericht dat u met één blik precies weet wat u weten wilt. Met de 360 graden camera kunt u elk detail rond de auto zien, waardoor mogelijke schade door verkeerd inschatten van afstanden vermeden wordt. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Na een lange werkdag in de file: daar zit niemand op te wachten. Gelukkig helpt de file assistent een handje. Het radarsysteem meet de ruimte tot de voorligger en bewaakt de juiste afstand. Stilstaan? Dan remt en stopt de auto vanzelf. Wat is de onderhoudsstatus van deze auto? U checkt het snel, simpel en overal via uw smartphone. Ook is de Audi uitgerust met: premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen en DAB ontvangst.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie