Audi Q7 60 TFSI e quattro Competition | Pano | Luchtvering | Alcantara hemel | Trekhaak elek.

€ 78.950,- incl. BTW

Bouwjaar 18-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 55.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 335 kW (456 pk)

Audi Q7 60 TFSI e quattro Competition | Pano | Luchtvering | Alcantara hemel | Trekhaak elek.


€ 78.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 55.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 335 kW (456 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Gebroeders Goudzwaard
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Groot Overeem 5b
Postcode 3927 GH
Plaats Renswoude
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 25100687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gebroedersgoudzwaard.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.055 kg
Wielbasis: 299 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 355 - € 404 per kwartaal

Nieuw binnen!

Een hele gave Audi Q7 60 TFSIe Quattro Competition 456PK S-Line met zwart optiek. Bouwjaar 2020 met 54.500km, rechtstreeks, schadevrij, aangekocht bij de officiële Audi dealer in Duitsland!

Dikke uitvoering! Daytonagrijs metallic met zwart optiek, rode remklauwen, 22 inch performance velgen, luchtvering en de SQ7 diffuser.

Super vol met alcantara hemelbekleding, elektrische trekhaak, head-up display, stoelverwarming voor + achter, panoramadak, apple carplay, Bose Audio èn de lederen sportstoelen met verwarming, ventilatie en massage.

Dealer onderhouden, afkomstig van de eerste eigenaar en nog in smetteloze staat.
Het volgende onderhoud is uitgevoerd:
18-03-2020 | 00.001km | Aflevering inspectie
01-02-2022 | 26.220km | Inspectie met olie verversen, interieurfilter, remvloeistof
10-11-2023 | 49.189km | Olieservice
25-01-2024 | 52.753km | Inspectie + interieurfilter, remvloeistof

We hebben 22 inch Performance velgen gemonteerd, dit is een velgen voorbeeld en maakt de Q7 hélemaal af. Deze zijn tegen scherpe meerprijs leverbaar.

= Bedrijfsinformatie =

Bekijk een uitgebreide fotoreportage op onze website.

Hebben wij uw interesse gewekt? Hartelijk welkom in Renswoude!
Alvast sfeer proeven? Neem eens een kijkje op Instagram/Facebook @gebroedersgoudzwaard !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie